در بازار پایه فرابورس صوورت می گیرد؛
آغاز بازارگردانی " پلوله " از نخستین روز هفته آینده
شرکت فرابورس ایران از آغاز بازارگردانی نماد معاملاتی شرکت گاز لوله خبر داد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت فرابورس ایران از آغاز بازارگردانی نماد معاملاتی شرکت گاز لوله خبر داد.
براساس این گزارش، نماد معاملاتی "پلوله" به روش مبتنی بر حراج در تابلوی زرد بازار پایه فرابورس آغاز میشود.
گفتنی است، زمان بازارگردانی ازروز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ اعلام شده است.

- بیشتر بخوانید:
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
به روش مبتنی بر حراج انجام می شود؛
بازارگردانی " شجم " از روز سه شنبه در فرابورس
شرکت فرابورس اعلام کرد؛
عرضه عمده سهام غیرمدیریتی " وملل " به زودی
در بازار دوم درج شد؛
درج نماد معاملاتی جدید در فرابورس
به روش مبتنی بر حراج انجام می شود؛
بازارگردانی " شجم " از روز سه شنبه در فرابورس
شرکت فرابورس اعلام کرد؛
عرضه عمده سهام غیرمدیریتی " وملل " به زودی
در بازار دوم درج شد؛
درج نماد معاملاتی جدید در فرابورس ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه