بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
کاهش ۹درصدی نرخ برای پالایشی تبریز دیده شد؛

ترمز افزایش نرخ وکیوم باتوم "شبریز"

ترمز افزایش نرخ وکیوم باتوم
محصول دیگری که توسط پالایش نفت تبریز مورد عرضه قرارگرفته مربوط به لوب کات سنگین با ۲ هزار تن بوده که مقدار حجم معامله این شرکت پالایشی برابر با یک هزار تن گزارش‌شده است.
کد خبر : ۲۴۹۴۶۷

پالایش نفت تبریز+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پالایش نفت تبریز در هفته منتهی ۱۴ آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ مقدار عرضه محصول وکیوم باتوم خود را همانند هفته گذشته ۸,۰۰۰ تن در بورس کالا به ثبت رساند که با تقاضای ۱۴,۰۰۰ تنی مشتریان مواجه بوده و حجم معامله این محصول برابر با ۸,۰۰۰ تن اعلام‌شده است.

مقدار تقاضا وکیوم باتوم شبریز ۱۴,۵۰۰ تن اُفت را نسبت به هفته گذشته در بورس کالا به همراه داشته، همچنین حجم معامله وکیوم باتوم شبریز نسبت به هفته گذشته بدون تغییر باقی مانده و تمامی وکیوم باتوم عرضه شده توسط این پتروشیمی به فروش رفته است.

عملکرد هفتگی شبریز+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: تداوم سیر صعودی نرخ فروش وکیوم باتوم "شبریز"


قیمت محصول وکیوم باتوم شبریز برابر با ۹۰,۸۵۳ هزار ریال بوده که نسبت به آخرین هفته مورد معامله این محصول (منتهی به ۷ آبان‌ماه) ۹ درصد کاهش قیمت داشته، ارزش معامله این محصول نزدیک به ۷۳ میلیارد تومان به ثبت رسیده، همچنین طی این هفته محصولات دیگری نیز توسط پالایش نفت تبریز مورد عرضه قرارگرفته است.

روند قیمتی وکیوم باتوم شبریز+بورس نیوز

محصول دیگری که توسط پالایش نفت تبریز مورد عرضه قرارگرفته مربوط به لوب کات سنگین با ۲ هزار تن بوده که مقدار حجم معامله این شرکت پالایشی برابر با یک هزار تن گزارش‌شده، قیمت لوب کات سنگین پالایش نفت تبریز برابر با ۱۲۳,۸۳۶ ریال ثبت شده که نسبت به هفته گذشته بدون تغییر بود.

حجم معامله لوب کات سنگین شبریز در هفته منتهی به ۱۴ آبان‌ماه ۱۴۰۰ با کاهش هزار تنی همراه بوده و ارزش معامله این محصول در پایان هفته ۱۲,۳۸۳ میلیون تومان بود، همچنین محصولات لوب کات سبک، گوگرد گرانوله و روغن پایه ۱۸۰N طی این هفته مورد عرضه قرار گرفته بودند که به جز روغن پایه N۱۸۰ با ۲۵۰ تن متقاضی برای فروش نداشتند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش نرخ فروش وکیوم باتوم
تمامی وکیوم باتوم عرضه شده، فروخته شد؛

افزایش نرخ فروش وکیوم باتوم "شبریز"

تداوم سیر صعودی نرخ فروش  وکیوم باتوم
پالایش نفت تبریز ۸,۰۰۰ تن وکیوم باتوم در بورس کالا عرضه کرد؛

تداوم سیر صعودی نرخ فروش وکیوم باتوم "شبریز"

تمام «وکیوم باتوم»
پالایش نفت تبریز ۸،۰۰۰ تن وکیوم باتوم در بورس کالا عرضه کرد؛

تمام «وکیوم باتوم» "شبریز" خریداری شد

رشد ۲ درصدی نرخ فروش وکیوم باتوم
پالایش نفت تبریز ۸،۰۰۰ تن وکیوم باتوم در بورس کالا عرضه کرد؛

رشد ۲ درصدی نرخ فروش وکیوم باتوم "شبریز"

ارسال نظر