بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷
پس از یک هفته غیبت انجام شد؛

اکسیر دوپینگ فولادمبارکه بازگشت

اکسیر دوپینگ فولادمبارکه بازگشت
فولاد مبارکه در هفته منتهی به ۱۴ آبان ماه با سبد کالایی ۶ محصوله گام به رینگ نقره‌ای بازار گذاشت و بیشتر این عرضه‌ها را به فروش رساند.
کد خبر : ۲۴۹۴۷۵

اکسیر دوپینگ فولادمبارکه بازگشت

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، پس از آنکه فولادمبارکه در هفته نخست آبان‌ماه در عرضه‌های بورس‌کالا جاخالی داد و عرضه‌ای را به ثبت نرساند اما؛ در هفته منتهی به ۱۴ آبان ماه، دست پُر گام به رینگ معاملات بورس کالا گذاشت.

در این هفته فولاد مبارکه اصفهان با ۶ کالا در سبد خود به رینگ نقره‌ای بازارسرمایه آمد و مشتریان پس از یک هفته غیبت، فرصت را غنیمت شمرده و خرید‌های خود را انجام دادند تا اگر دوباره این شرکت به سوی عدم عرضه‌ها رفت، بنگاه تولیدی شرکت‌های پایین دست، دست خالی نماند و بتوانند به بقای خود ادامه دهند.

در هفته منتهی به ۱۴ آبان ماه سبد کالایی «تختال»، «ورق رنگی»، «ورق سرد B»، «ورق قلع اندود»، «ورق گالواانیزه G» و «ورق گرم HR» با مجموع حجم ۲۸۷ هزار و ۱۳۰ تن عرضه این محصولات گام به رینگ نقره‌ای بازار گذاشت و بیشتر این عرضه‌ها را به فروش رساند.

اکسیر دوپینگ فولادمبارکه بازگشت

تختال

در هفته گذشته فولاد اصفهان در رینگ معاملات بورس کالا با عرضه ۴۸,۵۴۰ تن از تختال به دیدار خریداران آمد تمام کالا‌های خود را فروخت؛ این شرکت با فروش عرضه‌های خود، بیش از ۷۴۵ میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

ورق رنگی

این فولادساز اصفهانی از سوی دیگر با ورق رنگی گام به رینگ معاملات بازار گذاشت و استقبال خریداران از این کالا نیز قابل‌تأمل بود.

در این هفته فولاد مبارکه اصفهان باعرضه ۶,۵۰۰ هزار تنی این ورق به استقبال مشتریان آمده بود و به تمام درخواست‌های مشتریان بر اساس عرضه‌های خود، پاسخ مثبت داد تا درآمد حاصل از مجموع فروش به ۲۰۰ میلیارد و ۲۵ میلیون تومان بالغ شود.

ورق سرد لوازم خانگی

در ادامه دیگر محصول ورق سرد لوازم خانگی، از جمله کالا‌های سبد این شرکت بوده که با عرضه ۱۴ هزارتنی همراه بود که تمام عرضه‌های این بخش نیز به فروش رسید و درآمد حاصل شده از این قسمت نیز ۳۲۹ میلیارد و ۹۱۱ میلیون تومان شد.

ورق سرد B

عرضه‌های این نوع کالای فولادمبارکه نیز با عرضه ۲۰ هزارتنی همراه و این کالای فولادمبارکه نیز تماما به فروش رسید تا ۴۸۸ میلیارد و ۱۱۶ میلیون تومان درآمد از این بخش عاید این فولادساز شود.

ورق قلع اندود

در ادامه باید اشاره داشت که این ورق گالوانیزه لوازم خانگی نیز ۶ هزار و ۵۰۰ تن دیگر عرضه در بورس کالا داشت و میزان سفارش نیز نزدیک به حجم عرضه‌ها بود و ۵ هزار و ۸۰۰ تن نیز از این کالا‌ها را به فروش رساند؛ ۱۶۵ میلیارد ۴۲۶ میلیون تومان درآمد این شرکت در این بخش بود.

ورق گالوانیزه G

در این بخش نیز فولاد مبارکه باردیگر عرضه ۶ هزارتنی را از خود برجای گذاشت و فقط ۵۰ تن از عرضه‌ها کمتر فروخت؛ ۱۵۷ میلیارد و ۳۷ میلیون تومان درآمدزایی فولادمبارکه از این بخش بود.

ورق HR وارد می‌شود

فولاد مبارکه در این بخش عقده گشایی کرده و ۲۰۰ هزارتن از این کالا را به رینگ نقره‌ای بازارسرمایه آورد و تمام این کالا را به فروش رساند تا درآمدی بالغ بر ۴ هزار و ۲۷۲ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان بدست آورد.
حال اگر ورق گرم در بورس کالا عرضه نشده بود، تنها یک هزار و ۷۵۶ میلیارد تومان درآمد برای این شرکت بدست می‌آمد و با این حال، ارزش این کالا برای فولادسازان از نان شب واجب‌تر است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
هفته‌های بدون عرضه «فولاد مبارکه» هت‌تریک کرد
آیا فولادمبارکه به هفته‌های بدون معامله خود بازگشت!

هفته‌های بدون عرضه «فولاد مبارکه» هت‌تریک کرد

فولاد مبارکه با سبدی پر از تقاضا به بورس کالا آمد
معاملات غول‌فولادسازی خاورمیانه، در این هفته نقد نبود؛

فولاد مبارکه با سبدی پر از تقاضا به بورس کالا آمد

ارسال نظر