بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
مدیر عامل شرکت تامین سرمایه خلیج فارس:

امضای وزاری درآمدزای دولت برای حذف قیمت‌گذاری دستوری

امضای وزاری درآمدزای دولت برای حذف قیمت‌گذاری دستوری
کارشناس بازار سرمایه گفت: فراهم کردن سازوکارهایی برای همکاری بیشتر وزارت نفت و وزارت صمت با وزارت اقتصاد راه حلی برای مشکلات اقتصادی مانند حذف قیمت‌گذاری دستوری باشد.
کد خبر : ۲۴۹۵۵۲

عشقی نژاد+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، جواد عشقی نژاد، مدیر عامل شرکت تامین سرمایه خلیج فارس، درباره نشست وزیر اقتصاد، رئیس سازمان بورس، مدیرعامل عامل هلدینگ‌های بزرگ و مدیران عامل شرکت‌های تامین سرمایه اظهار کرد: در این جلسه برنامه ریزی برای فروش برخی از دارایی‌های دولت به منظور جبران کسری بودجه صورت گرفت؛ همچنین مقرر شد تا جایی که امکان دارد از انتشار و فروش اوراق بهادار و چاپ اسکناس پرهیز شود.



وی افزود: دغدغه‌ای که مدیران عامل شرکت تامین سرمایه داشتند فعالیت بازار گردان‌ها و اختلاف بین سرمایه گذاری توسط ناشر و سهامدار عمده بود که نیازمند بازنگری و اصلاح مجدد بوده تا اتفاق‌های خوبی برای بازار رقم بخورد.

عشقی نژاد با اشاره به اینکه تمام حاضران در جلسه بر حذف قیمت گذاری دستوری تاکید داشتنتد، گفت: فراهم کردن ساز و کار‌هایی برای همکاری بیشتر وزارت نفت و وزارت صنعت، معدن و تجارت با وزارت اقتصاد نیز می‌تواند راه حلی برای مشکلات اقتصادی باشد.

مدیر عامل شرکت تامین سرمایه خلیج فارس در پایان خاطر نشان کرد: امید می‌رود با تدابیر اندیشیده شده و مکالمات بین سازمانی بخش اعظمی از نگرانی‌هایی که وجود دارد، مرتفع شود چرا که عمده این نگرانی‌ها بی‌جاست.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر