بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
وزارت نفت تلاش می کند تا با چالش گاز مواجه نشویم
وزیر نفت گفت: در نشست امروز گزارشی از وضعیت فروش نفت، میعانات گازی و صادرات محصولات پتروشیمی ارائه شد که خوشبختانه در تمامی این بخش‌ها در مقایسه با سال گذشته رشد و توفیق خوبی داشته‌ایم.
کد خبر : ۲۴۹۵۸۶

وزارت نفت+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، جواد اوجی، وزیر نفت، با اشاره به اینکه در زمینه سرمایه‌گذاری‌های مورد نیاز صنایع نفت و گاز خصوصا صنعت گاز کشور برای ۸ سال آینده به منظور مشاهده افزایش تولید، حفظ و نگهداشت آن گزارشی ارائه شد.



وی افزود: نمایندگان سوالاتی در زمینه تامین قیر به منظور آسفالت جاده‌ها و راه‌های روستایی مطرح کردند که با توجه به نشست‌های هفته گذشته با آقای نیکزاد و سایر دستگاه‌ها توفیقات خوبی حاصل شده است.

وزیر نفت ادامه داد: وزارت نفت با مشخص کردن قیمت VB تمامی حواله‌ها را بین متقاضیان قیر توزیع کرده و این وزارتخانه به وظیفه خود در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ عمل کرده است.

اوجی در خصوص اقدامات وزارت نفت در راستای جلوگیری از قطعی برق و گاز در زمستان، گفت: وزارت نفت با انجام تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌ها، خطوط انتقال، ایستگاه‎‌های تقویت فشار و تامین سوخت مایع نیروگاه‌ها و اتخاذ تدابیر مناسب و هماهنگی با وزارت نیرو تمام تلاش خود را می‌کند تا سوخت زمستانه در بخش خانگی تامین شود تا با چالش گاز مواجه نشویم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش تولیدات پتروشیمی کشور به ۱۶۷ میلیون تن
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی کشور گفت:

افزایش تولیدات پتروشیمی کشور به ۱۶۷ میلیون تن

ارسال نظر