بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
هفته‌ای که به کام سبد تیرآهن مخلوط نبود؛

۳۲۴ میلیاردتومان کارنامه درآمدی ذوب در بورس کالا

۳۲۴ میلیاردتومان کارنامه درآمدی ذوب در بورس کالا
ذوب آهن در معاملات این هفته بورس کالا درآمدی بیش از ۳۲۴ میلیارد تومان را بدست آورد.
کد خبر : ۲۵۰۱۲۳

سیر سه‌گانه .....

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، عملکرد ذوب‌آهن پس از یک پله ریزش درآمدی که در ۱۴ آبان‌ماه تجربه کرد، یکبار دیگر یک پله نزولی از درآمدزایی را تجربه کرد و نسبت به هفته گذشته، ۸۸ میلیارد تومان فروش کمتری را به ثبت رساند.

ذوب آهن در معاملات این هفته بورس کالا درآمدی بیش از ۳۲۴ میلیارد تومان را بدست آورد.

سیر سه‌گانه .....

سبدی از انواع تیرآهن

ذوب آهن توانست از عرضه ۳۵ نوع کالا در بخش متنوع سبد تیرآهن خود را عرضه کند و درحدود ۱۴۶ میلیارد و ۳۱۳ میلیون تومان را بدست آورد.

سیر سه‌گانه .....

میلگرد ۱۴ تا ۲۰-A۳

ذوب‌آهن با عرضه یک هزار و ۵۰۰ تنی این نوع میلگرد گام به رینگ معاملات بازارسرمایه گذاشت و با سفارش‌های ۵ هزارتنی مواجه شد اما؛ در نهایت تمام عرضه‌ها به فروش رسید و درآمد ۲۱ میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان درآمد را ثبت کرد.

سبد تیرآهن مخلوط

در بررسی آخرین عرضه شرکت ذوب‌آهن می‌توان به ۶ نوبت عرضه این شرکت به میزان ۷ هزار و ۷۰۵ تن عرضه اشاره کرد و بر پایه این گزارش می‌توان دریافت که در برابر حجم عرضه‌ها، تقاضایی بیش از ۹ هزار و ۹۵۹ تن برای این کارخانه به ثبت رسید و در نهایت معامله‌ای یک هزار و ۱۰۴ تن را برای این هفته به ثبت رساند.میزان ارزش نقدی سبد تیرآهن مخلوط یک ریزش ۶۶ میلیارد و ۵۶۳ میلیون تومانی را مشاهده کرد و این نکته کاملا تعجب‌برانگیز بود اما؛ در نهایت مجموع درآمد این شرکت از سبدتیرآهن مخلوط، ۱۶ میلیارد و ۱۵۸ میلیون تومان بود.

سبد میلگرد مخلوط

حجم معامله سبد میلگرد مخلوط باآنکه برابر با میزان عرضه‌ها یعنی یک هزار و ۵۰۰ تن بود اما؛ میزان تقاضا‌هایی در حدود ۳ هزار و ۸۲۵ تن برای این شرکت به ثبت رسید و درآمدی در حدود ۲۱ میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان رسید.

سبد میلگرد کلاف

ذوب‌آهن در این بخش ۷ هزار و ۷۲۵ تن معامله را به ثبت رساند و درآمدزایی این شرکت به بیش از ۱۱۸ میلیارد و ۷۰۵ میلیون تومان رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بازگشت ذوب آهن به مسیر صعودی درآمدزایی
بنزن و درآمدزایی فوق‌العاده برای این فولادساز؛

بازگشت ذوب آهن به مسیر صعودی درآمدزایی

فولادساز اصفهانی توفع‌ها را بالا برد؛

"ریل" به سبد بورس‌کالایی ذوب آهن بازگشت

فروش ماهانه
از ابتدای سال مالی ذوب‌آهن چه مقدار فروش داشت؛

فروش ماهانه "ذوب" بر پایه تیرآهن بنا شد

ارسال نظر