بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
۵۸درصد از درآمد‌ها در سبد صادراتی‌ها قرار گرفت؛

صادرات "شفن" برای دومین‌ماه نزولی شد

صادرات
بیشترین میزان درآمدی که طی این دوره یک‌ماهه حاصل‌شده در اختیار «متانول صادراتی» با ۳،۱۹۲ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش این محصول در مهرماه برابر با ۱۰,۶ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسید.
کد خبر : ۲۵۰۱۹۴

پتروشیمی فن آوران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پتروشیمی فن‌آوران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۷،۱۹۴ میلیارد ریال ارائه کرد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده "شفن"، این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه سال جاری نیز میزان درآمد‌های خود را برابر با مبلغ ۴۸،۵۵۹ میلیارد ریال به ثبت رساند و همچنین میزان درآمد‌های خود در مهرماه را از دو بخش داخلی و صادراتی تشریح کرد.

عملکرد ماهانه شفن+بورس نیوز

عمده‌ترین درآمد پتروشیمی فن‌آوران را باید ازآن بازارهای صادراتی دانست زیرا ۵۸درصد از کل درآمدی این شرکت در مهرماه به صادرات اختصاص داده شده که ارزش مالی آن برابر با ۴،۲۱۱ میلیارد ریال است؛ از طرفی دیگر، فروش این پتروشیمی در بازار داخلی نیز ۳،۰۸۴ میلیارد ریال برای شفن درآمدزایی را به همراه داشته است.


بیشتر بخوانید: کاهش تقاضا هفتگی اسیداستیک "شفن"


نگاهی بر درآمد‌های "شفن"

روند ثبت درآمدهای ماهانه پتروشیمی فن آوران+بورس نیوز

آمارهای ماهانه نه اما؛ اوضاع مقایسه سالانه بد نیست

بر پایه این گزارش، با مقایسه آمارهای درآمدی پتروشیمی فن‌آوران در مهرماه نسبت به ماه گذشته، شاهد اُفت ۹درصد خواهیم بود و البته بازه این مقایسه اگر به مقیاس سالانه مهرماه برسد، رشد درآمدها به میزان ۵۰درصد را مشاهده خواهیم کرد.

از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز مقدار درآمد‌های این پتروشیمی با رشد ۱۲۴ درصدی روبه‌رو بوده است.

فروش داخلی و صادراتی شفن+بورس نیوز

اسیداستیک با ۲۰ میلیون تومان گران‌ترین کالا شد

با نگاهی به سبد محصولات تولیدی این پتروشیمی می‌توان دریافت که بیشترین میزان درآمدی ماهانه "شفن" اختیار «متانول صادراتی» با ۳،۱۹۲ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش این محصول در مهرماه برابر با ۱۰,۶ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسیده و «متانول (داخلی)» نیز با ۱،۴۹۵ میلیارد ریال در جایگاه بعدی قرارگرفته است.

پتروشیمی فن‌آوران در مهرماه میزان فروش محصولات خود را برابر با ۶۳,۳۱۶ تن اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز مقدار فروش محصولات این پتروشیمی برابر با ۵۵۳,۹۰۲ تن گزارش‌ کرده است.

در پایان باید اشاره شود که بیشترین فروش محصول در اختیار «متانول (صادراتی)» با ۳۰،۰۳۳ تن بوده و گران‌ترین محصول شفن را در مهرماه متعلق به «اسید استیک (داخلی)» بوده که نرخ فروش آن بالغ‌بر ۲۰ میلیون تومان در ازای هر تن بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش نرخ فروش ۷ درصدی اسیداستیک
افزایش تقاضا ۲۳ تنی برای این پتروشیمی ثبت شد؛

افزایش نرخ فروش ۷ درصدی اسیداستیک "شفن"

صادرات به آمار‌های
پتروشیمی فن‌آوران با افزایش درآمد سالانه ۱۲۱ درصدی مواجه بود؛

صادرات به آمار‌های "شفن" وزن داد

فروش ۹۲۰ تن اسید استیک توسط
ارزش معامله اسید استیک برابر با ۱۵,۵۵۴ میلیون تومان شد؛

فروش ۹۲۰ تن اسید استیک توسط "شفن"

پتروشیمی فن‌آوران در این هفته با افزایش ۱۰ درصدی مواجه شد؛

"شفن" ۹۲۰ تن اسیداستیک در بورس کالا عرضه کرد

ارسال نظر