بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
افزایش درآمد با کوچینگ کسب و کار؛ درآمدتان را متحول کنید
کوچینگ کسب و کار به مجموعه‌ای از تکنیک‌های کاربردی در مسیر رشد و پیشرفت هر نوع کسب و کار گفته می‌شود.
کد خبر : ۲۵۰۲۱۵

افزایش درآمد با کوچینگ کسب و کار؛ درآمدتان را متحول کنید

چرا اغلب کسب و کار‌های کوچک به دلیل داشتن درآمد پایین و رشد محدود با شکست روبرو می‌شوند. برای کمک به رفع این مشکل قصد داریم راهکار افزایش درآمد با کوچینگ کسب و کار را شرح دهیم تا بتوانید درآمدتان را متحول کنید. تکنیک‌های بیزینس کوچینگ در تمام طول مسیر رشد و پیشرفت کسب و کار کاربردی و ثروت آفرین است.

کوچینگ کسب و کار چیست و چه کاربردی دارد؟

کوچینگ کسب و کار به مجموعه‌ای از تکنیک‌های کاربردی در مسیر رشد و پیشرفت هر نوع کسب و کار گفته می‌شود. با استفاده از این تکنیک‌ها می‌توانید به سادگی از چالش‌ها عبور کرده و بستر رشد و پیشرفت شغلی خود را ایجاد کنید. به شخصی که مهارت کوچینگ را آموخته است، کوچ گویند و یک کوچ حرفه‌ای برای هدایت کسب و کار خود و حتی سایر کسب و کارها، نیاز به تقویت مهارت‌های کلامی دارد.

معرفی دوره آموزشی کوچینگ و تقویت کلام

برای یادگیری تکنیک‌های کوچینگ و تقویت کلام، می‌توانید از دوره‌های آموزشی استفاده کنید؛ خرید دوره بیزینس کوچینگ راهکاری موثر است برای اینکه بتوانید درآمدتان را متحول کنید. اگر در مذاکرات خود از مهارت کافی برخوردار نیستند، با توجه به اهمیت سخنوری، می‌توانید در کنار دوره کوچینگ که هدف آن رهبری و تعیین مسیر پیشرفت از طریق انواع تحلیل برای تصمیم گیری است، از دوره هوش کلامی و آموزش سخنرانی استفاده کنید.

در حال حاضر موسسه ثروت آفرینان یکی از بهترین برگزارکننده‌های دور‌های آموزشی در این زمینه می‌باشد که با بیش از ۳۰ سال سابقه مرتبط اقدام به گذاری دوره‌های آموزشی کرده است. در ادامه اطلاعات بیشتر در این خصوص را شرح داده‌ایم:

نحوه آموزش کوچینگ کسب و کار و هوش کلامی

افزایش درآمد با کوچینگ کسب و کار؛ درآمدتان را متحول کنید

نحوه آموزش کوچینگ کسب و کار در دوره‌های آموزشی موسسه ثروت آفرینان تلفیقی از جدیدترین متد‌های آموزشی روز دنیاست که به صورت بومی سازی، کاملا متناسب با بازار کار ایران طراحی شده است.

آموزش هوش کلامی نیز با شیوه‌های سرگرم کننده و جذاب همراه است. امروزه استفاده از فیلم‌های سینمایی به عنوان یک ابزار آموزش، یکی از پدیده‌های آموزشی قرن ۲۱ به شمار می‌روند. می‌توان الگو‌های هوش کلامی را با بررسی نکات کلیدی یک فیلم مورد بررسی قرار داد، در واقع کسانی که در دوره هوش کلامی شرکت می‌کنند می‌توانند به استخراج و مقایسه نکات مرتبط در این فیلم‌ها با زندگی طبیعی و روزمره بپردازند. هوش کلامی در حقیقت قدرت انطباق الگو‌های فرد با شرایط موجود و بررسی زوایای هوش کلامی می‌باشد.

الگو‌های کلام به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شرایطی که در آن قرار دارید مسلط باشید و بتوانید نتایج خوبی بگیرید در دوره هوش کلامی ثروت آفرینان مکتب کالیفرنیا تکنیک‌های موثر به شما آموزش داده می‌شود و در بخش هوش کلامی چهار فیلم بی نظیر را خواهید دید. بعد از مشاهده این فیلم‌ها در مستر کلاس آن تمریناتی کاربردی انجام خواهید داد تا این الگو‌ها و تکنیک‌ها برای شما درونی شود.

به این نوع سبک آموزش، استفاده از گیمیفیکیشن‌های هوش کلامی گویند که تجربه لذت بخش برای شما خواهد بود؛ زیرا بازی کردن با الگو‌های کلامی را در عمق وجود خود احساس می‌کنید و یاد میگیرید که از آن تکنیک‌ها استفاده کنید. پیشنهاد می‌دهیم حتما از دوره هوش کلامی مکتب کالیفرنیا استفاده کنید.

آیا دوره آموزش سخنرانی مناسب کسب و کار من است؟

دوره آموزش سخنرانی برای تربیت و آموزش سخنرانان انگیزشی طراحی نشده است و هدف آن آموزش نحوه سخنرانی در جمع برای دارندگان مشاغل مختلف است، بنابراین دوره آموزش سخنرانی مناسب تمام انواع کسب و کار می‌باشد. این دوره به افزایش قدرت تاثیرگذاری کلام و بهبود اعتماد به نفس کمک می‌کند.

نقطه مشترک بسیاری از ثروت آفرینان خودساخته قدرت کلام است اعتماد به نفس و قدرت سخنوری با افزایش اعتماد به نفس به شما کمک می‌کند تا در مقابل هر جمعی صحبت کنید. قطعا برای اینکار نیاز به اعتماد به نفس و قدرت سخنوری دارید، در دوره آموزش سخنرانی، ابتدا مبانی را به صورت آفلاین یاد می‌گیرید و در گام دوم از طریق تمرینات موثر در کلاس، میتوانید قدم گذاشتن برای ورود به عرصه سخنرانان را آغاز کنید.

به این ترتیب به یک مسلسل کلامی تبدیل می‌شوید؛ این قدرت کلام به کارآفرینان و مدیران کمک می‌کند تا به یک مسلسل کلامی قدرتمند تبدیل شده و خدمات و کالای خود را فروخته و از این طریق درآمد خود را افزایش دهند. در جمع‌های مختلف خوب صحبت کنند و قابلیت‌های خود را نشان دهند تا بتوانند از فرصت‌های جدید برای بهره برداری مالی استفاده کنند.

اگر می‌خواهید قادر به سخنرانی برای تیم خود، خانواده و مشتریان خود باشید و به سادگی در برابر یک شخص تا جمعیت ۱۰۰ هزار نفری با قدرت کامل صحبت کنید، دوره آموزش سخنرانی مناسب کسب و کار شماست. دوره سخنرانی و اعتماد به نفس، برای شما یک نعمت بی نظیر است می‌توانید هم اکنون شروع کنید و از تاثیرات آن برای متحول کردن درآمدتان لذت ببرید.

تاثیر دوره هوش کلامی در افزایش درآمد

افزایش درآمد با کوچینگ کسب و کار؛ درآمدتان را متحول کنید

یکی از دوره‌های کاربردی برای افزایش درآمد، استفاده از دوره هوش مالی است که از طریق موسسه ثروت آفرینان برگزار می‌شود. در این بخش قسمت‌هایی از سخنان مدرس و موسس ثروت آفرینان "آقای امیرحسین مظاهری سیفی " در مورد تاثیر دوره هوش کلامی
آن زمان پی بردم که مذاکره هاروارد در ایران یک اشکال و یک حلقه مفقود دارد و آن نداشتن پایه‌های ارتباطی می‌باشد. دلیل این نقص نیز مربوط به تفاوت‌های فرهنگی ما در ایران است.

امیرحسین مظاهری سیفی در ادامه شرح داد: که من این دوره آموزشی را از سال ۱۳۸۷ ابتدا در اتاق بازرگانی و بعد در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با حضور پروفسور حیدری آغاز کردم و تاکنون بیش از ۸۹ دوره موفق را برگزار کرده ام و آموزش‌های من در موسسه ثروت آفرینان، از طریق الگو‌های مذاکره بر مبنای ارتباطات اجتماعی ایران است.

شرکت کنندگان در این دوره آموزشی برای تقویت توانمندی سخنرانی، وارد طراحی مذاکره و هوش کلامی می‌شوند و در ادامه آموزش ها، مهندسی معکوس هاروارد و قدرت در مذاکره را یاد می‌گیرند. علاوه براین اتوریته و کاریزما را خواهند آموخت؛ اینکه چطور باید جذاب باشیم و جذابیت یعنی چه؟ اعتبار و منطق به چه معناست و چطور می‌توانیم کلام قدرتمندی داشته باشیم و شرکت کنندگان این دوره، روش شناخت مخاطب برای مذاکره تاثیرگذار را خواهند آموخت.

در نهایت زمانی که طراحی و اثرگذاری کلان را در این دوره آموزشی یاد گرفتید؛ آخرین نکته این دوره، راز مذاکره جنسیتی است، اینکه چطور با مردان و زنان مذاکره کنید. "

نکات آموزشی دوره هوش کلامی و دوره آموزش سخنرانی در کنار آموزه‌های مفید افزایش درآمد با کوچینگ کسب و کار؛ به شما کمک می‌کند تا درآمدتان را متحول کنید. توانایی مذاکره و کوچ کسب و کار در معنای واقعی تبدیل ارتباط به اسکناس است.

پیشنهاد می‌دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد خرید دوره بیزینس کوچینگ، ثبت نام در دوره هوش کلامی و آموزش سخنرانی از طریق pms.ir با کارشناسان موسسه ثروت آفرینان در ارتباط باشید.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر