بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
امید این سرمایه‌گذاری بر «استخراج کانه‌ها» بنا شد؛

«سنگ‌آهن گل گهر» ارزش بازار "وامید" را گرفت

«سنگ‌آهن گل گهر» ارزش بازار
بیشترین ارزش بازار سرمایه‌گذاری "وامید" در مهرماه مربوط به بخش «استخراج کانه‌های فلزی» بوده و پس‌ازآن نیز بخش «عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم» بیشترین ارزش بازار را به خود اختصاص داد.
کد خبر : ۲۵۰۲۴۲

سرمایه گذاری امید+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود در بورس و خارج از بورس را برابر با ۱۳۲،۸۱۲ میلیارد ریال گزارش کرده که عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها با ۱۰۴،۷۳۰ میلیارد ریال در بخش پذیرفته‌شده در بورس بوده است.

بیشترین ارزش بازار سرمایه‌گذاری "وامید" در مهرماه مربوط به بخش «استخراج کانه‌های فلزی» با ۱،۷۷۴،۴۰۳ میلیارد ریال بوده و پس‌ازآن نیز بخش «عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم» با ۸۳،۱۹۵ میلیارد ریال بیشترین ارزش بازار را به خود اختصاص داده، همچنین عمده‌ترین بهای تمام‌شده در بخش «استخراج کانه‌های فلزی» با ۷۵،۴۱۱ میلیارد ریال اعلام‌شده است.


بیشتر بخوانید: تغییر در ترکیب هیات مدیره " وامید "


روند ارزش بازار وامید تا مهرماه+بورس نیوز

در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی "وامید" بیشترین بهای تمام‌شده متعلق به «سنگ‌آهن گل گهر» با ۴۲،۷۶۷ میلیارد ریال بوده که ارزش بازار آن برابر با ۸۶۷،۱۹۱ میلیارد ریال شناسایی‌شده، همچنین بیشترین ارزش بازار "وامید" نیز در اختیار سنگ‌آهن گل گهر بوده است.

"وامید" با سرمایه ثبت‌شده ۳۰,۰۰۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به دی‌ماه سال ۱۴۰۱ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی بالغ‌بر ۸۵,۹۷۰ میلیارد ریال درآمد داشته، شرکت در انتهای مهرماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۱۰۴,۷۳۰ میلیارد ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۱,۸۴۱ درصدی به مبلغ ۲,۰۳۳,۰۳۶ میلیارد ریال رسیده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روند امیدوار‌کننده ارزش بازار پرتفوی بورسی
نگاهی به درآمد "وامید" از محل سود سهام محقق‌شده؛

روند امیدوار‌کننده ارزش بازار پرتفوی بورسی "وامید"

کدام نمادها افشای الف دارند/ تعلیقی‌های امروز و بازگشایی را بشناسید
بازگشایی و توقف نماد‌های معاملاتی مورخ ۲۷ شهریور ماه؛

کدام نمادها افشای الف دارند/ تعلیقی‌های امروز و بازگشایی را بشناسید

حقوقی‌ها با آغوش بازار حقیقی‌ها را می‌خوانند

حمایت از سهامدار حقیقی یا درفکر صید بهتر؟

شایعات نباشند، رفقا هستند؛

"هسته" در نقش جوکر ...

ارسال نظر