بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
کیسه‌های
درآمد‌های این شرکت سیمانی از ۲ بخش فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی تشکیل‌شده که بیشترین مقدار درآمدی که به‌دست‌آمده در بازار صادراتی با ۷۵۹ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۵۰۲۵۱

سیمان خوزستان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان خوزستان در بخش درآمدزایی گزارش فعالیت مهرماه خود، مجموع درآمد‌ها را برابر با ۱،۳۰۹ میلیارد ریال اعلام‌ کرد و با احتساب این ماه، می‌توان درآمدزایی شرکت را از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه بالغ بر ۶،۲۰۸ میلیارد ریال اعلام کرد.

عملکرد ماهانه سیمان خوزستان+بورس نیوز

کیسه‌های صادراتی، سنگین‌تر بود

درآمد‌های این شرکت سیمانی از ۲ بخش فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی تشکیل‌شده که بیشترین مقدار درآمدی که به‌دست‌آمده در بازار صادراتی با ۷۵۹ میلیارد ریال بوده که ۵۸ درصد از درآمد شناسایی‌شده طی دوره مهرماه به آن تعلق داشت، همچنین سرمایه ثبت‌شده سیمان خوزستان برابر با ۱,۴۰۰ میلیارد ریال بوده است.


بیشتر بخوانید: کیسه‌های «تیپ ۵» سیمان‌خوزستان سوراخ نیست


درآمد‌های ثبت‌شده سیمان خوزستان تا مهرماه ۱۴۰۰

روند ثبت درآمدهای سخوز تا مهرماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، شرکت سیمان خوزستان در مهرماه سال جاری میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشته را نسبت به ماه گذشته، ۱۰درصد کاهش عنوان کرده و این درآمد‌ها در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، ۱۲۸ درصد افزایش‌ یافته است.

بیشترین میزان درآمدی که سیمان خوزستان در مهرماه از خود بر جای گذاشته مربوط به سیمان و کلینکر صادراتی با ۷۵۹ میلیارد ریال بوده و نرخ فروش ۷۲۱ هزار تومان در ازای هر تن بوده و پس‌ازآن بیشترین درآمد به سیمان و کلینکر داخلی با نرخ فروش ۴۲۶ هزار تومان به ازای هر تن اختصاص پیدا کرده است؛ لازم به ذکر است که این نرخ‌ها نسبت به شهریورماه با ۸ درصد کاهش مواجه شده است.

فروش محصولات سخوز در مهرماه

بر اساس این گزارش، شرکت سیمان خوزستان در مهرماه سال جاری موفق به فروش ۲۳۴،۲۶۴ تن از محصولات خود در بازار‌های داخلی و صادراتی شده که بیشترین مقدار فروش را در بازار داخلی مشاهده می‌کنیم، فروش محصولات سخوز نسبت به ماه گذشته ۷ درصد کاهش را به همراه داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۷ درصد رشد پیداکرده است.

شرکت سیمان خوزستان در مهرماه ۲۲۲ هزار تن کلینکر به‌عنوان ماده اولیه تولید کرده که رقمی بالاتر از میانگین ماهانه شرکت بوده و این عدد در شهریورماه ۲۳۰ هزار تن بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کیسه‌های «تیپ ۵» سیمان‌خوزستان سوراخ نیست
باردیگر نوسان به درآمدزایی این سیمان‌ساز نشست؛

کیسه‌های «تیپ ۵» سیمان‌خوزستان سوراخ نیست

درآمد سیمان خوزستان با رشد میلیاردی همراه شد
روند صعودی سیمان‌ساز خوزستانی نشکست؛

درآمد سیمان خوزستان با رشد میلیاردی همراه شد

گام‌های صعودی اما؛ آهسته درآمدزایی
قله درآمدی سیمان خوزستان کماکان دست نیافتنی ماند؛

گام‌های صعودی اما؛ آهسته درآمدزایی "سخوز" در بورس کالا

دلیل نصف شدن فروش سیمان خوزستان چیست
کیسه‌های این سیمان‌ساز اینبار روی دوش شرکت ماند؛

دلیل نصف شدن فروش سیمان خوزستان چیست

ارسال نظر