بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
فروش ماهانه "هرمز" در آبان ماه بیشتر از سال گذشته بود؛

"هرمز" در آبان با «اسلب» رکورد درآمدی زد

مقدار فروش محصولات فولاد هرمزگان جنوب از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه موفق به فروش ۹۶۰،۶۳۹ تن از محصولات خود در بازار داخل کشور شد.
کد خبر : ۲۵۰۴۲۲

فولاد هرمزگان جنوب+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمد عملیاتی از فروش محصولات طی دوره یک‌‎ماهه را برابر با مبلغ ۲۴،۰۳۵ میلیارد ریال گزارش کرده و مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه این شرکت فولادی به مقدار ۱۴۱،۷۶۳ میلیارد ریال بوده است.

میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت فولادی ۲۵ هزار میلیارد ریال اعلام‌شده، همچنین درآمد‌های ثبت شده فولاد تنها در بازار داخلی کسب شده است.

عملکرد ماهانه فولاد هرمزگان جنوب+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: پایانی بر روند نزولی "هرمز" در ۴ ماه اخیر


درآمد‌های فولاد هرمزگان جنوب تا آبان ماه ۱۴۰۰

روند ثبت درآمدهای هرمز+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان آبان ماه سال جاری میزان درآمدی که کسب کرده نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۹۰ درصدی روبه‌رو بوده و میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه به‌دست‌آمده نیز در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش قابل‌توجه ۱۱۳ درصدی مواجه بوده و لازم به ذکر است که عملکرد این شرکت فولادی با رشد درآمد ماهانه ۵۹ درصدی روبه‌رو بوده است.

بیشترین درآمدی که در این ماه به دست آورده از محصول «اسلب» با ۲۴،۰۳۳ میلیارد ریال بوده، همچنین نرخ فروش اسلب در آبان ماه نسبت ماه گذشته به مبلغ ۲,۴ میلیون تومان رسیده که کاهش ۴ درصدی را شاهد بوده است.

مقدار فروش محصولات شرکت "هرمز"

فروش ماهانه فولاد هرمزگان+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان آبان ماه سال جاری میزان فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۱۵۴،۴۷۷ تن اعلام کرده که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش در اختیار «اسلب» با ۱۵۲،۹۶۵ تن بوده است.

مقدار فروش محصولات فولاد هرمزگان جنوب از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه موفق به فروش ۹۶۰،۶۳۹ تن از محصولات خود در بازار داخل کشور شده که این مقدار در مقایسه با سال گذشته ۴ درصد افزایش داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
هرمز دست روی زانوی درآمدزایی گذاشت
فراموشی درآمدزایی تیرماه؛

هرمز دست روی زانوی درآمدزایی گذاشت

پس از سه هفته، فولاد هرمزگان در بورس کالا آفتابی شد؛

"هرمز" ۳۱۸ میلیارد تومان از تختال درآمدزایی کرد

ارسال نظر