بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
افزایش فروش سالانه ۳۰ درصدی زر ماکارون؛

مُهر بیشترین فروش زر ماکارون بر کدام محصول خورد

مُهر بیشترین فروش زر ماکارون بر کدام محصول خورد
از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ شرکت زر ماکارون موفق به فروش ۱۶۲ هزار تن از محصولات خود در بازار‌های داخلی و صادراتی شد.
کد خبر : ۲۵۰۵۱۷

زر ماکارون+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت زر ماکارون در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری مجموع فروش شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه خود را نزدیک به ۲۲ هزار تن گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه سال جاری بالغ‌بر ۱۶۲ هزار تن از محصولات خود را به فروش رسانده، فروش محصولات زر ماکارون در آبان ماه سال جاری در ۲ بازار داخلی و صادراتی حاصل‌شده است.


بیشتر بخوانید: محصولات رشته‌ای پرچم‌دار فروش بازار صادراتی


فروش محصولات "غزر" در آبان ماه سال ۱۴۰۰

فروش ماهانه زرماکارون در آبان ماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، مقدار فروشی که شرکت زر ماکارون از خود بر جای گذاشته نسبت به دوره ماهانه گذشته با رشد ۳۰ درصدی روبه‌رو بوده، همچنین مقدار محصولات فروش رفته از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه با افزایش ۱۲ درصدی روبه‌رو بوده است.

بیشترین مقدار فروش محصول در بازار داخلی در اختیار محصول «ماکارونی رشته‌ای» با ۱۳،۵۷۹ تن بوده که نرخ فروش این محصول ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ثبت رسیده که نسبت به ماه گذشته ۲ درصد کاهش نرخ داشته و در بازار صادراتی نیز عمده‌ترین مقدار فروش "غزر" متعلق به «محصولات رشته‌ای» با ۲,۹۰۷ تن بوده است.

همان‌طور که گفته شد از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ شرکت زر ماکارون موفق به فروش ۱۶۲ هزار تن از محصولات خود در بازار‌های داخلی و صادراتی شده که پرفروش‌ترین محصول این شرکت «ماکارونی رشته‌ای» با ۱۱۲ هزار تن در بازار داخلی بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شوک مثبت درآمدی
عملکرد میزان درآمد زر ماکارون در اردیبهشت سال جاری؛

شوک مثبت درآمدی "غزر"/ محصولات رشته‌ای پرچم‌دار فروش بازار صادراتی

افزایش درآمدی سالانه ۲۲ درصدی
زر ماکارون در فروردین‌ماه یک هزار و ۶۲ میلیارد ریال درآمد داشت؛

افزایش درآمدی سالانه ۲۲ درصدی "غزر"

«ماکارونی رشته‌ای» محصول پر طرفدار زر ماکارون؛

افزایش ۴۹ درصدی فروش "غزر"/ رشد ۵۲درصد فروش نسبت به شهریور

ارسال نظر