بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
تسهیلات وصولی بالغ‌بر ۲۴،۷۰۹ میلیارد ریال اعلام‌ شد؛

جان گرفتن درآمد از تسهیلات "دی" پس از ۳ماه

جان گرفتن درآمد از تسهیلات
تسهیلات وصولی بانک دی در آبان ماه رشد ۱۸۷ درصدی را نسبت به سال گذشته به همراه داشته، بیشترین درآمدی که بانک دی در آبان ماه گزارش کرده مربوط به «سایر تسهیلات» با ۱،۲۵۸ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۵۰۶۰۶

بانک دی+ بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک دی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری مجموع درآمد حاصل‌شده از تسهیلات اعطایی طی دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ ۲،۰۲۴ میلیارد ریال اعلام کرده و درآمدی که این بانک موفق به ثبت آن در مدت‌زمان ۸ ماهه شده برابر با ۱۷،۱۹۵ میلیارد ریال بود.

مقدار تسهیلات وصولی بانک دی طی دوره بالغ‌بر ۲۴،۷۰۹ میلیارد ریال اعلام‌شده و همچنین سرمایه ثبت‌شده این بانک ۱۳۵ هزار میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

عملکرد ماهانه بانک دی+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: بیشترین پرداختی "دی" به سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری


درآمد تسهیلات اعطایی بانک دی در آبان ماه ۱۴۰۰

روند درآمدهای بانک دی+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، بانک دی از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه سال جاری نیز موفق به افزایش درآمد قابل‌ملاحظه‌ای دست یافت که شاهد رشد ۳۰۲ درصدی نسبت به ماه گذشته بود.

تسهیلات وصولی بانک دی در آبان ماه رشد ۱۸۷ درصدی را نسبت به سال گذشته به همراه داشته، بیشترین درآمدی که بانک دی در آبان ماه گزارش کرده مربوط به «سایر تسهیلات» با ۱،۲۵۸ میلیارد ریال بوده و پس‌ازآن نیز «مشارکت مدنی» با ۵۱۵ میلیارد ریال قرار داشته است.

سود سپرده سرمایه گذاری محقق شده بانک دی در آبان ماه ۴،۸۴۲ میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۱۳ درصد کاهش داشته، بیشترین پرداختی این بانک در هشتمین ماه از سال جاری مربوط به «سپرده‌های بلند مدت دو ساله» با ۳،۷۱۴ میلیارد ریال بوده و سپرده‌های تسویه شده طی دوره نیز برابر با ۲۲۹،۵۲۰ میلیارد ریال ثبت شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
این بانک در ۷ ماهه ۱۴،۵۱۲ میلیارد ریالی درآمد بدست آورد؛

"دی" از تسهیلات اعطایی رشد ۱۷درصد درآمد ساخت

۲۴ درصد افزایش پرداختی سالانه
نگاهی به پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری؛

۲۴ درصد افزایش پرداختی سالانه "دی"

ارسال نظر