بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
در مجمع عمومی
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سیمان سپاهان در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ برگزار شد.
کد خبر : ۲۵۰۶۸۳

سیمان سپاهان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سیمان سپاهان (سهامی عام) برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ رأس ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۰۶ آذر ۱۴۰۰ در محل سالن اجتماعات هتل ارم با حضور ۸/۷۰ درصد از صاحبان سهام و نمایندگان قانونی ایشان و نماینده محترم مؤسسه حسابرسی سامان پندار (حسابداررسمی) و به عنوان بازرس قانونی و نماینده محترم سازمان بورس و اوراق بهادار، اعضاء هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت تشکیل شد.



در مجمع عمومی

هیئت رئیسه مجمع با حضور فرزام زمانی به عنوان رئیس مجمع و آقایان سعیدخانی پور و حمید رضا حساس به سمت ناظرین و آقای عباسعلی معینیان به سمت دبیر جلسه تشکیل شد.

پس از قرائت دستور جلسه، ابتدا گزارش هیئت مدیره به مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام توسط آقای معینیان مدیرعامل شرکت ارائه و پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی به مجمع، درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ تصمیمات ذیل اتخاذ شد:

۱- صورت وضعیت مالی تلفیقی گروه و شرکت سیمان سپاهان در تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ و صورت‌های سود و زیان و جریان وجوه نقد و صورت تغییرات در حقوق مالکانه تلفیقی گروه و شرکت سیمان سپاهان برای سال مالی مذکور، به تصویب مجمع رسید.

۲- مؤسسه حسابرسی سامان پندار به عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و مؤسسه حسابرسی آرمان نوین رسیدگی به سمت بازرس علی البدل شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ انتخاب و تعیین حق الزحمه ایشان به هیئت مدیره تفویض شد.

۳- درخصوص تقسیم سود مجمع مقرر شد به ازای هرسهم مبلغ ۱.۱۰۰ ریال بین سهامداران توزیع شود.

۴- روزنامه کثیر الانتشار اطلاعات جهت درج آگهی‌های شرکت انتخاب شد.

شرکت سیمان سپاهان در سال مالی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با کسب بیش از ۳۲۳ میلیارد تومان سود خالص و حاشیه سود خالص ۳۲ درصد بالاترین رکورد سود آوری خود را به ثبت رسانید و بر این اساس با توجه به افزایش انعطاف پذیری مالی و بهبود نقدینگی مقرر شد ۱.۱۰۰ ریال به ازای هرسهم، سود سهام بین سهامداران به صورت نقدی توزیع نماید.

گفتنی است، شرکت سیمان سپاهان، یکی از شرکت‌های مجموعه هلدینگ سیمان غدیر است که با در اختیار داشتن ۱۲ درصد تولید و ۱۷.۵ درصد صادرات سیمان کشور، به زودی با نماد "سغدیر" در فرابورس عرضه اولیه می‌شود.

در پایان مجمع ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش هیأت مدیره، مدیرعامل و کلیه مدیران و خصوصاً کارگران زحمتکش مجموعه سیمان سپاهان، برای ایشان در راستای نیل به اهداف تعیین شده سال مالی ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ و تداوم سودآوری شرکت آرزوی توفیق کردند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر