بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
شرکت سیمان دشستان اعلام کرد؛

پرداخت سود به سهامداران "سدشت" از سال آینده

پرداخت سود به سهامداران
شرکت سیمان دشتستان از زمان پرداخت سود به سهامداران خبر داد.
کد خبر : ۲۵۰۷۸۴
نویسنده :
مینا علیزاده

سدشت+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، شرکت سیمان دشتستان از زمان پرداخت سود به سهامداران خبر داد.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سهامداران به میزان دارایی سهام می‌توانند از اردیبهشت لغایت تیرماه سال ۱۴۰۱ نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

پرداخت سود به سهامداران


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سیمانی ها و بازار شفافی بنام
مدیرعامل "سدشت" در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:
سیمانی ها و بازار شفافی بنام "بورس کالا"
سیمان دشتستان در مسیر تحول
در آستانه مجمع عمومی سالیانه سیمان دشتستان بیان شد؛
سیمان دشتستان در مسیر تحول
درآمد سیمانی‌های غدیر ۳۱ میلیارد تومان کم شد
دست هیچ‌کدام از سیمانی‌های غدیر خالی نماند؛
درآمد سیمانی‌های غدیر ۳۱ میلیارد تومان کم شد
سهامداران
با اعلام شرکت صنایع سیمان دشتستان؛
سهامداران "سدشت" با هم دیدار می کنند
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
محمدقنداق ساز
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
باسلام سؤالم اینه که چرا سودسهام داران سیدشت به سال اینده موکول شده است
صیادآقابالازاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
سلام آیابه اینجانب سهامدارسیمان سدشت سودتعلق میگیرد
صیادآقابالازاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
سلام آیابه اینجانب سهامدارسیمان سدشت سودتعلق میگیرد
محمدقنداق ساز
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
باسلام .سودتقسمی سهام سدشت .طبق اطلاعیه مجمع دراردیبهش ۱۴۰۱ بنا بود واریزبشه .امروز۳۱ اردیبهشت اخرین موعدواریز .خواهشمندم اقدام جهت واریز مبذول فرمایید باتشکر
محمدقنداق ساز
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
باسلام امروز اخرین روز بود ۳۱ اردیبهشت ولی متاسفانه هنوز سود تقسیمی ما واریزنشده خیلی سعی کردم تماس بگیرم بادفتر تهران وکارخانه موفق نشدم لطفا جهت واریز مبلغ سودتقسیمی اقدام شود باتشکر.
محمدقنداق ساز
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
باسلام امروز اخرین روز بود ۳۱ اردیبهشت ولی متاسفانه هنوز سود تقسیمی ما واریزنشده خیلی سعی کردم تماس بگیرم بادفتر تهران وکارخانه موفق نشدم لطفا جهت واریز مبلغ سودتقسیمی اقدام شود باتشکر.