بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
مشتریان پس از یک هفته وقفه، با عزم کامل آمدند؛

فولاد مبارکه و درآمد ۱,۳ همتی از بورس کالا

فولاد مبارکه و درآمد ۱,۳ همتی از بورس کالا
فولادمبارکه که آذرماه را با تک‌محصول پرقدرت خود یعنی ورق گرم HR آغاز کرده بود، در هفته منتهی به ۱۲ آذرماه اینبار سبدکالایی خود را به رینگ معاملات بورس‌کالا آورد.
کد خبر : ۲۵۰۸۳۳

فولاد مبارکه و درآمد ۱,۳ همتی از بورس کالا

به گزارش گروه کالایی بورس‌نیوز، فولادمبارکه که آذرماه را با تک‌محصول پرقدرت خود یعنی ورق گرم HR آغاز کرده بود، در هفته منتهی به ۱۲ آذرماه اینبار سبدکالایی خود را به رینگ معاملات بورس‌کالا آورد.

این فولادسازیبا سبدی شامل از «ورق گالوانیزه G»، «ورق قلع‌اندود»، «ورق سرد B»، «ورق رنگی» گام در رینگ معاملات بازار نقره‌ای گذاشت تا درآمدی یک هزار و ۳۵۳ میلیارد تومانی را از فروش محصولات در بورس کالا دشت کند.

فولاد مبارکه و درآمد ۱,۳ همتی از بورس کالا

ورق سرد B

این فولادساز اصفهانی با ورق گرم سرد در این هفته خوش‌رقصی کرد و مشتریان نیز برای آن سنگ‌تمام گذاشتند تا تمام عرضه‌ها به سوی معامله ختم شود.

در این هفته فولاد مبارکه اصفهان باعرضه‌ای بیش از ۳۲ هزارتن ورق گرم سرد به استقبال مشتریان آمد و تا به میزان عرضه‌هایی که داشت به درخواست‌های مشتریان پاسخ مثبت داد تا درآمد حاصل از مجموع فروش به ۷۰۶ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان بالغ رسید.

ورق رنگی

در ادامه دیگر محصول ورق رنگی فولادمبارکه درآمدزاترین کالای این فولادسازی بود و با عرضه ۹ هزارتنی در سبدکالایی این شرکت مشاهده شد.

لازم به ذکر است که تمام عرضه‌های این بخش نیز به فروش رسید و درآمد حاصل شده از این قسمت نیز ۲۸۸ میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان شد.

ورق قلع‌اندود

عرضه‌های این نوع کالای فولادمبارکه نیز با عرضه ۶,۵ هزارتنی همراه و این کالای فولادمبارکه نیز تماما به فروش رسید تا ۱۹۰ میلیارد و ۵۹۷ میلیون تومان درآمد از این بخش عاید این فولادساز شود.

ورق گالوانیزه G

در ادامه باید اشاره داشت که این ورق گالوانیزه نیز ۶ هزار تن دیگر عرضه در بورس کالا داشت و میزان سفارش نیز بالاتر از حجم عرضه‌ها مشاهده شد و تماما به‌فروش رسید تا ۱۶۸ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان دیگر به سبد درآمدی این شرکت اضافه شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش نرخ محصولات فولاد مبارکه
معاملات سنگین و ۳۷ هزار میلیارد ریالی فولاد مبارکه در بورس کالا؛

افزایش نرخ محصولات فولاد مبارکه

درآمد
کوره‌های غول فولادسازی که در اسفند برای بازار داخل سرخ شد؛

درآمد "فولاد" ۵۹درصد بیش از متوسط فروش

ارسال نظر