بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
مشتریان به سبد پر از «مس کاتد» بی‌اعتنا بودند؛

«ملی مس ایران» در فروش سولفور موفق نبود

«ملی مس ایران» در فروش سولفور موفق نبود
مجموع درآمد این هفته ملی مس ایران به ۳۱۵ میلیارد و ۳۴۷ میلیون تومان رسیده که نسبت به هفته گذشته، باردیگر ریزش درآمدزایی را به نمایش گذاشت.
کد خبر : ۲۵۰۸۳۴

«ملی مس ایران» در فروش سولفور موفق نبود

به گزارش گروه کالایی بورس‌نیوز، گویا آذرماه از لحاظ درآمدزایی برای شرکت ملی مس ایران، ماهی بسی سخت باشد، زیرا درآمدزایی‌های این شرکت هفته‌به‌هفته با کاهش همراه بود و اگر بخواهیم با آخرین هفته آبان ماه مقایسه کنیم، باید از عرش تا فرش را دنبال درآمدزایی‌های این شرکت مس فروش بگردیم.

مجموع درآمد این هفته ملی مس ایران به ۳۱۵ میلیارد و ۳۴۷ میلیون تومان رسیده که نسبت به هفته گذشته، باردیگر ریزش درآمدزایی را به نمایش گذاشت.

«ملی مس ایران» در فروش سولفور موفق نبود

مس کاتد

مس کاتد کالای قدرتمند ملی مس ایران در این هفته نیز عرضه ۵ هزارتنی را به نمایش گذاشت و میزان استقبال مشتریان از این کالا زیاد نبود و تنها ۲ هزار و ۳۲۰ تن مقابل مس کاتد به ثبت رسید اما؛ نکته جالب‌تر آنجاست که تنها ۶۲۰ تن از مس کاتد به فروش رسید.

این شرکت مس‌فروش توانست از این بخش ۷۴ میلیارد و ۴۷۶ میلیون تومان درآمد کسب کند.

کنسانتره فلزات گران‌بها

نگاهی به معاملات کنسانتره فلزات گران‌بها ملی مس ایران حاکی از آن بوده که ۲۱ تن از این کالا به بازار عرضه‌شده و تمام حجم بالای تقاضای آن یعنی ۱۲۳ تن درخواست مشتریان بازهم با رقابت شدید همراه شد تا نهایتاً به میزان عرضه‌ها، تقاضایی به ثبت برسد.

ملی مس ایران در این بخش درآمدزایی ۵۲ میلیارد و ۸۱۹ میلیون تومانی را کسب کرد.

لازم به ذکر است که مس کم‌عیار G نیز علارغم عرضه ۱۰ هزار تنی به بورس کالا، تنها به میزان یک‌چهارم از عرضه‌ها شاهد سفارش مشتریان بود و یک میلیارد تومان نیز درآمدزایی کسب کرد و اما؛ مجددا باید اشاره شود که مس کم عیار R نیز بدون مشتری این هفته را به پایان رساند.

سولفور مولیبیدن بازگشت

در انتهای سبدکالایی این شرکت مسی، باید اشاره شود که سولفور مجددا به عرضه‌های بورس کالا بازگشت و ۵۶۰ تن عرضه از این محصول به ثبت رسید که تقاضای یک هزار و ۴۴۰ تنی از مشتریان نیز برای آن درج شد، ولی نکته جالب توجه آنجاست که این شرکت برای این مقدار تقاضا هم موفق به معامله کاملا عرضه‌های خود نشد و تنها ۲۸۰ از سولفور‌های خود را به خروجی فروش، منتهی کرد.

باید اشاره شود که مجموع درآمدی ۹۷ میلیارد و ۶۰۶ میلیون تومان، کارنامه فروش این شرکت در بخش سولفور مولیبیدن بود.

لازم به ذکر است که مس کم‌عیار G نیز علارغم عرضه ۱۰ هزار تنی به بورس کالا، ولی میزان معامله‌ها به ۵۰۰ تن رسید و درآمد این شرکت تنها به ۲۰۱ میلیون تومان رسید اما؛ مجددا باید اشاره شود که مس کم عیار R نیز بدون مشتری این هفته را به پایان رساند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۲.۵ همت درآمد
کدام پتروشیمی بیشترین ارزش بازار "فارس" را از آن خود کرد؛

۲.۵ همت درآمد "فارس" از سود سهام

افزایش ۸۲ درصدی سود تلفیقی
۶ ماهه هلدینگ خلیج فارس بررسی شد؛

افزایش ۸۲ درصدی سود تلفیقی "فارس"

ثبت معاملات ۸.۳۷۰ میلیارد ریالی
ادامه روند افزایشی نرخ کاتد ملی مس ایران در هفته پایانی فروردین؛

ثبت معاملات ۸.۳۷۰ میلیارد ریالی "فملی"

ارسال نظر