بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
صکوک ۱۰ هزار میلیارد ریالی کرمان موتور عرضه می‌شود
با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت کرمان موتور (سهامی خاص) به مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال از طریق شرکت فرابورس ایران عرضه می شود.
کد خبر : ۲۵۰۹۶۲

صکوک ۱۰ هزار میلیارد ریالی کرمان موتور عرضه می‌شود

به گزارش بورس نیوز، با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت کرمان موتور (سهامی خاص) به مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال از طریق شرکت فرابورس ایران از روز دوشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۰ لغایت چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ در نماد "کرمان۳۹" عرضه عمومی خواهد شد.



صکوک مرابحه شرکت کرمان موتور به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال جهت تامین قطعات و مجموعه‌های تولید خودرو، از طریق شرکت فرابورس ایران عرضه می‌شود.

این اوراق ۳ ساله و با نرخ ۱۸ درصد است که اقساط آن هر شش ماه یک بار پرداخت می‌شود.

بانک تجارت ضامن این اوراق بوده و پذیره نویسی و بازارگردانی آن بر عهده شرکت تامین سرمایه تمدن است. همچنین، شرکت کارگزاری کارآمد عامل فروش اوراق بوده و شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه عامل پرداخت این اوراق است.

در این اوراق، شرکت واسط مالی شهریور سوم (ناشر) به وکالت از طرف خریداران اوراق، با منابع حاصل از انتشار صکوک مرابحه، قطعات مورد نیاز شرکت کرمان موتور (بانی) را به طور نقدی خریداری کرده و سپس آن‌ها را به صورت اقساطی به بانی خواهد فروخت و بانی متعهد می‌شود که در سررسید‌های شش ماهه، اقساط مربوطه را از طریق شرکت واسط مالی شهریور سوم (ناشر) و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به دارندگان اوراق پرداخت کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت فرابورس؛

"شملی" در فرابورس درج شد

آغاز پرداخت سود
شرکت گروه اقتصادی کرمان خودرو اعلام کرد؛

آغاز پرداخت سود "خکرمان" از فردا

آغاز بازارگردانی
در تابلوی زرد بازار پایه فرابورس رخ می دهد؛

آغاز بازارگردانی " خکرمان " در روز جاری

ارسال نظر