بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
فروش و تولید «اتان» پتروشیمی پارس سربه‌سر شد؛

روند نزولی درآمدهای "پارس" پس از ۳ ماه متوقف شد

روند نزولی درآمدهای
بیشتر درآمدی که طی این دوره یک‌ماهه "پارس" از فروش محصولات خود شناسایی کرده مربوط به فروش «استایرن منومر» با ۱۳،۰۴۶ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۵۱۰۹۷

پتروشیمی پارس+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پتروشیمی پارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های حاصل‌شده طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۳۵،۶۵۸ میلیارد اعلام کرده و طی دوره ۸ ماهه (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰) نیز میزان درآمد‌های ثبت‌شده را مبلغی برابر با ۲۷۸،۳۰۱ میلیارد ریال گزارش کرده است.

درآمد‌های این پتروشیمی در آبان ماه از فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه نیز درآمدی در حوزه صادراتی گزارش نشده است.

عملکرد ماهانه پتروشیمی پارس+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: ارزش استایرن منومر "پارس" ۱۳۱ میلیارد تومان ثبت شد


مقدار درآمد‌های گزارش‌شده "پارس"

روند نزولی درآمدهای روند درآمدهای پتروشیمی پارس+بورس نیوز

بر پایه این گزارش صورت گرفته، درآمد‌های شناسایی‌شده پتروشیمی پارس در آبان ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۶۴ درصد افزایش را تجربه کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه نیز مقدار درآمد‌های این پتروشیمی با رشد ۹۸ درصدی روبه‌رو بوده و لازم به ذکر است که نسبت به ماه گذشته درآمد‌های این پتروشیمی ۱۳ درصد افزایش را به همراه داشته است.

بر اساس نمودار درآمد‌های پتروشیمی پارس از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه مشاهده می‌کنیم که روند نزولی این پتروشیمی پس از ۳ ماه متوقف‌شده، بیشترین درآمدی که طی ۸ ماهه گذشته اعلام‌شده مربوط به تیرماه سال جاری بوده ۴۲،۶۳۱ میلیارد ریال درآمد را به دست آورده بود.

بیشتر درآمدی که طی این دوره یک‌ماهه "پارس" از فروش محصولات خود شناسایی کرده مربوط به فروش «استایرن منومر» با ۱۳،۰۴۶ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش این محصول در آبان ماه ۲۸ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسیده و «اتان» نیز با ۸،۸۲۳ میلیارد ریال در جایگاه بعدی قرارگرفته است.

میزان فروش محصولات پتروشیمی پارس

روند نزولی درآمدهای تولید و فروش پتروشیمی پارس+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پتروشیمی پارس در آبان ماه میزان فروش محصولات خود را برابر با ۲۴۲،۵۵۲ تن اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه نیز مقدار فروش محصولات این پتروشیمی برابر با ۲،۲۳۰،۲۸۰ تن گزارش‌شده، بیشترین فروش محصولات طی این ۸ ماهه سپری‌شده در اختیار «اتان» با ۹۳۰،۹۸۹ تن بوده است.

گران‌ترین محصول پتروشیمی پارس در آبان ماه متعلق به «استایرن منومر» با ۲۸ میلیون تومان بوده که ۴۶،۲۸۳ تن از این محصول در آبان ماه به فروش رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارزش استایرن منومر
کاهش تقاضای ۱،۶۳۲ تنی در دامن این پتروشیمی نشست؛

ارزش استایرن منومر "پارس" ۱۳۱ میلیارد تومان ثبت شد

افزایش درآمد سالانه
«اتان» پر فروش‌ترین محصول پتروشیمی پارس در شهریورماه بود؛

افزایش درآمد سالانه "پارس"/ «استایرن منومر» گران‌ترین محصول شد

این پتروشیمی با افزایش درآمد سالانه مواجه شد؛

"پارس" در مرداد ۱۴۰ درصد افزایش درآمد داشت

عرضه ۱۰.۰۳۲ تنی استایرن منومر
استایرن منومر و محدوده فروش بالای ۲۲۰ میلیارد تومانی؛

عرضه ۱۰.۰۳۲ تنی استایرن منومر "پارس"

ارسال نظر