بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
خدمات شارژ بیشترین درآمدزایی نام گرفت؛

درآمد‌های "پرداخت" ۴درصد بالاتر از میانگین‌ها رفت

درآمد‌های
بیشترین میزان درآمدی که «به پرداخت ملت» در آبان ماه به ثبت رسانده از بخش «خدمات شارژ» بوده که مبلغی بالغ‌بر ۱،۵۴۱ میلیارد ریال را شناسایی کرد.
کد خبر : ۲۵۱۲۳۷

عملکرد ماهانه به پرداخت ملت+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت به پرداخت ملت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۲،۶۱۹ میلیارد ریال به ثبت رساند و درآمدی که از فروش و ارائه خدمات طی ۸ ماهه گذشته توانسته به دست آورد برابر با ۲۰،۲۸۷ میلیارد ریال بوده است.

 


بیشتر بخوانید: به پرداخت ملت به ازای هر سهم ۱۰۷۹ ریال سود تقسیم کرد


درآمد‌های "پرداخت" تا آبان ماه ۱۴۰۰

روند درامدهای به پرداخت ملت+بورس نیوز

بر پایه این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که "پرداخت" در آبان ماه توانسته به ثبت برساند در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش درآمد را شاهد بوده، درآمد‌های ثبت‌شده به پرداخت ملت از ابتدای سال مالی جاری تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۵ درصدی را طی ۸ ماهه گذشته تجربه کرده است.

درآمد به ثبت رسیده "پرداخت" در آبان ماه سال جاری ۴ درصد بیشتر از میانگین درآمد‌های اعلام‌شده طی ۷ ماه گذشته بوده، میانگین درآمد ماهانه اعلام‌شده طی ۸ ماهه گذشته بالغ‌بر ۲،۵۳۵ میلیارد ریال بوده و این در حالی است که میانگین درآمد ماهانه ثبت‌شده طی سال مالی گذشته بالغ ۲،۲۵۴ میلیارد ریال بوده ایست.

بیشترین درآمد حاصل‌شده "پرداخت"

درآمد ماهانه پرداخت+بورس نیوز

بیشترین میزان درآمدی که «به پرداخت ملت» در آبان ماه به ثبت رسانده از بخش «خدمات شارژ» بوده که مبلغی بالغ‌بر ۱،۵۴۱ میلیارد ریال را شناسایی کرده و در مقایسه با سال گذشته نزدیک به ۱۲ درصد افزایش را اعلام کرده، درآمدی که "پرداخت" در بخش «خدمات شارژ» از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه سال جاری به ثبت رسانده نزدیک به ۱۲ هزار میلیارد ریال بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۱۴ درصدی درآمد سالانه
«خدمات شارژ» به پرداخت ملت پیشرو در کسب درآمد‌های شهریورماه؛

رشد ۱۴ درصدی درآمد سالانه "پرداخت"

خردادماه نقطه‌عطفی برای «به پرداخت ملت»
"پرداخت" با افزایش درآمد ماهانه ۶.۶۰ درصدی مواجه بود؛

خردادماه نقطه‌عطفی برای «به پرداخت ملت»

تایید سود ۱.۳۳۱ ریالی هر سهم توسط حسابرس در عملکرد ۶ ماهه؛

رشد درآمد تراکنش‌ها اصلی‌ترین دلیل تعدیل مثبت "پرداخت"

ارسال نظر