بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
در گفتگو با بورس نیوز مطرح شد؛

"بورس" از چشم حقارت ...

ساختار اقتصاد ایران به دلیل نوع وضع قوانین و مقررات، تصمیم گیری‌های دولتی و طریقه بودجه بندی متزلزل شده است. در حال حاضر شیوه بودجه بندی باعث شده به سهامدار و سرمایه موجود در بازار توجه ویژه‌ای نشود بلکه فقط از زاویه بالا به پایین دولتی و به چشم حقارت در این حوزه تصمیم گیری شود.
کد خبر : ۲۵۱۲۶۰

مهدی افشار اعلم، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز در خصوص وضعیت بازار اظهار کرد: با توجه به وضعیت بورس در هفته گذشته و نوسانات بوجودآمده به نظر می‌رسد به احتمال زیاد سهم‌ها در بازار در حال جمع شدن باشد چراکه در هفته‌های اخیر سهامداران با احتیاط برای خرید سهم پا پیش گذاشته و رغبت زیادی در این موضع نشان ندادند.



کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: البته این اتفاق در برخی از نماد‌ها در حال روی دادن بوده و برای همه سهم‌ها این موضوع پیش نیامده و در این راستا با توجه به شرایطی که در بازار ارز رخ داده به احتمال زیاد در هفته پیش‌رو، بورس از هفته گذشته مثبت‌تر و سبز‌تر خواهد شد.

افشار اعلم ضمن اشاره به نبود اعتماد و رونق در بازار سرمایه بدلیل وضعیت بازار سرمایه افزود: ساختار اقتصاد ایران به دلیل نوع وضع قوانین و مقررات، تصمیم‌گیری‌های دولتی و طریقه بودجه‌بندی متزلزل شده و در حال حاضر شیوه بودجه‌بندی باعث شده به سهامدار و سرمایه موجود در بازار توجه ویژه‌ای نشود بلکه فقط از زاویه بالا به پایین دولتی و به چشم حقارت در این حوزه تصمیم‌گیری شود.

بازار سرمایه+بورس نیوز

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: تا زمانی که دولت فقط به فکر منافع خود باشد، فضای ایجاد شده در بازار برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران مناسب نیست. طبیعتا در این راستا سهامداران، دولت را به عنوان رقیب خود دانسته و یک رقابت بی حاصل بین حاکمیت و ملت به صورت دائم ایجاد می‌شود. این عوامل همگی موجب از هم پاشیدگی و فرسودگی نظام کشور شده که پایه‌های اقتصادی را از بین خواهد برد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
دولت؛ عامل اصلی بی‌اعتمادی در
نمایندگان مجلس پای میز مصاحبه با بورس‌نیوز نشستند؛

دولت؛ عامل اصلی بی‌اعتمادی در "بورس"

صیانت از بورس، رازی گم‌شده در دولت
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

صیانت از بورس، رازی گم‌شده در دولت

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

چه کسانی از زیر مسئولیت "بورس" شانه خالی کردند

وعده ناتمام ۴ رئیس سازمان بورس؛ «دامنه نوسان»
یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

وعده ناتمام ۴ رئیس سازمان بورس؛ «دامنه نوسان»

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
خدا پدر دولت قبل رو بیامرزه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
بجای مردم حرف نزنید نظرمردم رابپرسید وبعدبنویسید .ممکن است نظرها با استنباط شما خیلی فرق داشته باشد دولت رقیب نیست بلکه یک دزدی است که اسلحه دارد وبلندگو
سهامدارزیاندیده
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
تاوقتی ساختار اقتصاد بیمار ایران به گونه مافیایی و رانتی توسط عوامل و دارودسته مرتبط به مراکز پیداو پنهان قدرت اداره بشه هیچ نسخه ای وراهکاری برای درمان و بهبودش موثر نخواه بود ! حتا اگه شخص باحسن نیتی هم درراس امور باشه اوضاع براحتی درست نخواهد شد ! نمونه بارزش شرایط امروز بورس و سهامداران زیان دیده و بی تقصیر که بادعوت مسولان آمدندو سرمایه وزندگیشون توسط همین دارودسته ها دربورس بربادرفت و دیدیم که وعده بهبودتوسط بالاترین مقام اجرایی فعلی را هم ظاهرا خنثی کردند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
از خیر وبرکت دامنه نوسان است جمع کردن نقدینگی و غارت بازار
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
خداییی این خررررا کین میاییین میگین کارشناس.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
انشاالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲