بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
«متانول صادراتی» پتروشیمی فن آوران درآمدزاترین محصول این پتروشیمی؛

فروش صادراتی "شفن" پس از ۲ ماه اوج گرفت

فروش صادراتی
«متانول (داخلی)» دیگر محصول درآمدزای "شفن" در آبان ماه است که جایگاه بعدی را پس از متانول صادراتی به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۵۱۲۷۷

پتروشیمی فن آوران + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پتروشیمی فن‌آوران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۱۱،۴۶۵ میلیارد ریال به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه سال جاری نیز درآمد‌های حاصل‌شده خود طی این دوره را برابر با مبلغ ۶۰،۲۶۵ میلیارد ریال به ثبت رسانده است.

درآمد‌های این پتروشیمی در آبان ماه از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده، عمده‌ترین درآمدی که پتروشیمی فن‌آوران در آبان ماه به دست آورده مربوط به بازار صادراتی با ۷،۹۷۴ میلیارد ریال بوده و مابقی درآمد‌های شناسایی‌شده این پتروشیمی از فروش محصولات در بازار داخلی حاصل‌شده که ۳،۴۹۱ میلیارد ریال درآمد را به ثبت رساند.

عملکرد ماهانه شفن تا آبان+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: تمام اسیداستیک "شفن" به فروش رسید


مقدار درآمد‌های گزارش‌شده "شفن"

روند کسب درآمد پتروشیمی فن آوران+بورس نیوز

بر پایه این گزارش صورت گرفته، درآمد‌های شناسایی‌شده پتروشیمی فن‌آوران در آبان ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۰۷ درصد افزایش درآمد را به دنبال داشته و از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه نیز مقدار درآمد‌های این پتروشیمی با رشد ۱۲۱ درصدی مواجه بوده، همچنین بیشتر درآمدی که طی این دوره یک‌ماهه حاصل‌شده در اختیار «متانول صادراتی» با ۶،۴۶۵ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش این محصول در آبان ماه بالغ‌بر ۸ میلیون و ۹۷۸ هزار تومان در ازای هر تن بوده است.

«متانول (داخلی)» نیز با ۱،۸۰۵ میلیارد ریال  محصول درآمدزای دیگر "شفن" در آبان ماه است که جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده، نرخ فروش این محصول نیز ۹ میلیون تومان اعلام‌شده و همچنین بیشترین میزان درآمدی که شفن در آبان ماه از محل فروش محصولات کسب کرده مربوط به بازار صادراتی بوده است.

پتروشیمی فن‌آوران طی ۸ ماهه گذشته بیشترین درآمد را در آبان ماه سال جاری کسب کرده که رکورد پیشین را جابه‌جا کرده و در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید که درآمد‌های این شرکت پس از ۲ ماه روند نزولی به روند رو به رشد خود بازگشت.

فروش محصولات پتروشیمی فن‌آوران

فروش ماهانه شفن تا ابان+بورس نیوز

پتروشیمی فن‌آوران در آبان ماه میزان فروش محصولات خود را برابر با ۱۰۴،۷۶۲ تن اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه نیز مقدار فروش محصولات این پتروشیمی برابر با ۶۵۸،۶۶۴ تن گزارش‌شده، بیشترین مقدار فروش محصول در اختیار «متانول (صادراتی)» با ۷۲،۰۱۰ تن بوده، بیشترین نرخ فروش در این دوره را «اسیداستیک (صادراتی)» با نرخ ۲۷ میلیون تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داد.

بر اساس نمودار فوق مشاهده می‌کنیم که فروش صادراتی شفن جهش صعودی را در کارنامه به ثبت رسانده و روند نزولی خود را پس از ۲ ماه جبران کرده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
نرخ اسیداستیک پتروشیمی فن‌آوران ۸ درصد ریخت
درآمدی در حدود ۲۱ میلیاردی برای این پتروشیمی بدست آمد؛

نرخ اسیداستیک پتروشیمی فن‌آوران ۸ درصد ریخت

افزایش نرخ فروش ۷ درصدی اسیداستیک
افزایش تقاضا ۲۳ تنی برای این پتروشیمی ثبت شد؛

افزایش نرخ فروش ۷ درصدی اسیداستیک "شفن"

افزایش تقاضا ۷۵۹ تنی اسید استیک
عرضه اسید استیک برای هفتمین هفته متوالی ثابت ماند؛

افزایش تقاضا ۷۵۹ تنی اسید استیک "شفن"

عرضه ۹۲۰ تنی اسیداستیک
پتروشیمی فن‌آوران ۴۳۷ تن حجم معامله را به ثبت رساند؛

عرضه ۹۲۰ تنی اسیداستیک "شفن"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
مجتهدین
Singapore
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
ارقام فروش بسیار چشمگیر وامیدوار کننده است لیکن انچه یاس اوراست جهش قیمت گاز سوخت که در بودجه منظور گردیده.که خود بازدارنده رشد وسرمایه گذاریها توسط "شفن" خواهد گردید.