بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
کاهش ۷ درصدی ارزش بازار "گسترش نفت و گاز پارسیان" ثبت شد؛

جیب "پارسان" از سود سهام، در ۲ ماه گذشته خالی بود!

جیب
بیشترین ارزش بازار "پارسان" در آبان ماه متعلق به بخش «محصولات شیمیایی» و پس‌ازآن نیز در اختیار «فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای» بوده است..
کد خبر : ۲۵۱۴۴۷

نفت و گاز پارسیان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود در بخش‌های پذیرفته‌شده در بورس و خارج از بورس را برابر با ۹۷،۶۸۵ میلیارد ریال اعلام کرده که عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بخش پذیرفته‌شده در بورس با ۸۲،۸۱۷ میلیارد ریال رقم خورده است.

بیشترین ارزش بازار "پارسان" در آبان ماه متعلق به بخش «محصولات شیمیایی» با ۱،۵۰۹،۱۳۹ میلیارد ریال بوده و پس‌ازآن نیز «فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای» با ۳۵۸،۸۳۱ میلیارد ریال بیشترین ارزش بازار را به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید: آغاز معاملات قراردادهای اختیار معامله "پارسان "


روند ارزش بازار نفت و گاز پارسیان+بورس نیوز

در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی "پارسان" بیشترین بهای تمام‌شده متعلق به شرکت «پتروشیمی پارس» با ۲۵,۴۴۲ میلیارد ریال بوده که ارزش بازار آن نیز برابر با ۲۱۱،۹۸۷ میلیارد ریال شناسایی‌شده، همچنین بیشترین ارزش بازار این بخش به «پتروشیمی پردیس» با ۷۴۷،۱۱۷ میلیارد ریال اختصاص‌یافته است.

"پارسان" با سرمایه ثبت‌شده ۴۰,۵۰۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۲ سال مالی منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۱ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی حاصل نکرده، شرکت در انتهای آبان ماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۸۲,۸۱۷ میلیارد ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۲,۱۸۲ درصدی به مبلغ ۱,۸۸۹,۸۷۹ میلیون ریال دست‌یافته که در مقایسه با ماه گذشته ۷,۶۹ درصد کاهش را به همراه داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بیشترین ارزش بازار "پارسان" متعلق به «محصولات شیمیایی» بود؛

"پارسان" از سود سهام به «همت» نزدیک شد

مهر تایید حسابرس بر اعلام سود ۱.۴۱۵ ریالی در سال مالی ۱۳۹۹؛

پردیس مانع از تعدیل منفی سنگین "پارسان" شد

۱.۰۴۰ ریال سود به ازای هر سهم کسب شد؛

رشد ۹۲درصدی سود خالص "پارسان"

ارسال نظر