بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
تایرهایی که در بازار داخلی به‌فروش رسید؛

رشد ۶ درصدی درآمد‌های ماهانه "پکرمان"

رشد ۶ درصدی درآمد‌های ماهانه
محصول «تایر رادیال» با ۲،۵۹۸ میلیارد ریال بیشترین درآمد آبان "پکرمان" را در اختیار داشته که نسبت به سال گذشته ۴۴ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۵۱۴۵۶

پکرمان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه صنعتی بارز در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ ۴،۱۳۹ میلیارد ریال ارائه کرده و درآمد‌های اعلام‌شده این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه سال جاری را بالغ‌بر ۳۲،۶۲۱ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

طی این دوره میزان سرمایه ثبت‌شده "پکرمان" ۲,۵۲۶ میلیارد ریال اعلام‌شده، درآمدی که توسط گروه صنعتی بارز در آبان ماه از خود بر جای گذاشته از فروش محصولات در بازار داخلی بوده است.

عملکرد ماهانه درآمدهای پکرمان+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: رد آج "پکرمان" با رشد ۷۹ درصدی درآمد‌ها


درآمد‌های شناسایی‌شده "پکرمان" تا آبان ماه ۱۴۰۰

روند ثبت درآمدهای گروه صنعتی بارز+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، گروه صنعتی بارز در آبان ماه سال ۱۴۰۰ مقدار درآمدی که از خود بر جای گذاشته نسبت به سال گذشته با رشد ۳۹ درصدی مواجه بوده و از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز شاهد افزایش درآمد ۷۲ درصدی بوده و همچنین لازم به ذکر است که درآمد‌های ماهانه این تایر فروش نسبت به مهرماه با رشد ۶ درصدی روبه‌رو بوده است.

محصول «تایر رادیال» با ۲،۵۹۸ میلیارد ریال بیشترین درآمد آبان "پکرمان" را در اختیار داشته که نسبت به سال گذشته ۴۴ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده و نرخ فروش آن نیز ۵۴ هزار تومان در ازای هر کیلوگرم اعلام‌شده و در مقایسه با سال گذشته ۳۷ درصد رشد نرخ را به همراه داشته است.

همان‌طور که گفته شد گروه صنعتی بارز از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه درآمد تجمیعی شناسایی‌شده خود را ۳۲،۶۲۱ میلیارد ریال به ثبت رسانده که بیشترین درآمد را از فروش محصول «تایر رادیال» با ۱۹،۳۰۶ میلیارد ریال داشته که نسبت به آبان ماه سال گذشته ۶۸ درصد افزایش درآمد را به همراه داشته، میانگین نرخ تایر رادیال مهم‌ترین محصول "پکرمان" نسبت به ماه گذشته ۲ درصد افزایش‌یافته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش «تایر بایاس» با فروشی جذاب همراه شد؛

"پکرمان" در مهرماه بازار داخل را تامین کرد

روند صعودی فروش
شکسته شدن رکورد زیر آج این لاستیک‌فروش؛

روند صعودی فروش "پکرمان" در دومین ماه‌

رد نوسان مثبت نرخ‌ها از
کسب بالاترین رقم فروش ماهیانه در دومین ماه از سال جاری؛

رد نوسان مثبت نرخ‌ها از "پکرمان" باقی ماند

روند فروش
بارز در فروردین‌ماه شاهد کاهش درآمد ۳۰ درصدی بود؛

روند فروش "پکرمان" چنگی به دل نمی‌زند

ارسال نظر