بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
پذیره‌نویسی صندوق «طلای زرین» سبدگردان آگاه
مدیرعامل شرکت سبدگردان آگاه گفت: تفاوت صندوق طلا و مزیت آن را در امن بودن آن هست و الزاماً سود ثابتی ندارد، اما ازنظر ابعاد ریسک معادل صندوق‌های سهامی نیست، صندوق طلا ابزاری قابل‌دسترس است که هر زمان اراده کنید می‌توانید آن را نقد کنید.
کد خبر : ۲۵۱۶۰۹

پذیره نویسی صندوق طلای زرین+بورس نیوز

به گزارش بورس‌نیوز، امید قربانی مدیرعامل شرکت سبدگردان آگاه در نشست خبری با رسانه‌ها اظهارکرد: صندوق زرین مختص طلا و سکه طلا بوده که ابزاری جدید در بازارسرمایه به‌شمار می‌آید؛ به‌طور سنتی طلا ابزار سرمایه‌گذاری عام بوده و سرمایه‌گذاری در آن ریسک داشته اما؛ این صندوق فارغ از ریسک‌ها یک ابزار مناسب برای سرمایه‌گذاری است و با صندوق طلا دارایی بوده که ریسک خود را مدیریت می‌کنید.

با ترکیب صندوق‌های سهامی و طلا و درآمد ثابت می‌توانید یک سرمایه‌گذاری موفق داشته باشید که می‌تواند در هیجانات بازار شما را ایمن کند.

وی ادامه داد: طلا ماهیت سرمایه‌گذاری درازمدت داشته و سکه در بازده ده‌ساله ۶ هزار درصد بازدهی داشته و تفاوت صندوق طلا و مزیت آن را در امن بودن آن هست و الزاماً سود ثابتی ندارد، اما ازنظر ابعاد ریسک معادل صندوق‌های سهامی نیست، صندوق طلا ابزاری قابل‌دسترس است که هر زمان اراده کنید می‌توانید آن را نقد کنید.

افرادی که مستقیم سرمایه‌گذاری می‌کنند دو نوع هستند، یکی افرادی که نیازمند سرمایه‌گذاری امن هستند و دیگری افرادی که می‌خواهند ترکیب دارایی خود را متوازن کرده و جنس ریسک‌ها را به هم نزدیک کنند و طلا یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی آنان است و سرمایه‌گذاران غیرمستقیم نیز می‌توانند به‌راحتی ابزار‌هایی را انتخاب کرده و از طریق نهاد‌های مختلف واردشده و پول خود را در اختیار افراد حرفه‌ای بگذارند، طلا یکی از ابزار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای ما است.

آغاز پذیره‌نویسی: ۲۷ آذرماه تا یکم دی‌ماه

قربانی در خصوص آغاز پذیره نویسی‌ها نیز چنین گفت: پذیره‌نویسی از ۲۷ آذرماه تا یکم دی‌ماه است و طی این دوره مخاطبین سرمایه‌گذاری می‌توانند از طریق داشتن کد بورسی و از طریق تمامی سامانه‌های معاملاتی کارگزاری‌های کشور و سامانه کارگزاری آگاه سرمایه‌گذاری کنند.

وی اضافه کرد: سامانه‌های دیگر محدودیت ۵۰۰ هزار تومان دارد اما؛ سامانه آگاه محدودیتی ندارد و افرادی که می‌خواهند حضوری سرمایه‌گذاری کنند نیز می‌توانند به شعب کارگزاری آگاه مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

مدیرعامل سبدگردان آگاه تاکید کرد: قرعه‌کشی ۷۰ سکه بین تمام افرادی که سرمایه‌گذاری می‌کنند انجام می‌شود که جز جذابیت‌های این حوزه است و به‌نوعی مزیت برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

تحلیل رفتارها چتری برای سرمایه‌گذاری در طلا

در ادامه مهرزاد منتظری مدیر سرمایه‌گذاری شرکت سبدگردان آگاه گفت: این شرکت سبدگردان باقدرت وارد این حوزه خواهد شد، زمانی که روی طلا سرمایه‌گذاری می‌کنیم عملاً دو بخش اساسی داریم که بازدهی را می‌سازد، یکی تغییرات انس جهانی که شدیداً تحت تأثیر سیاست‌های مالی کشور‌های دیگر است و به خاطر بحث کرونا بازار‌ها پیچیده شده و دیگری تبدیل واحد پول به نسبت واحدی است که انس با آن قیمت‌گذاری می‌شود؛ بنابراین تحلیل انس و روند دلار مؤثر است.

منتظری تاکید کرد: ما معتقدیم انس جهانی فعلاً رفتار شدیدی نخواهد داشت پس به همین دلیل تمرکز ساخت بازدهی برای ما بر روی تحولات دلار متمرکز است و شاهد هستید روند دلار با توجه به خبر‌های هسته‌ای متغیر است و در یک سال آینده با چشم‌انداز تورم، بازدهی ابزار‌های مبنی بر طلا بیشتر از سود بانکی خواهد بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سرمایه‌گذاری با استراتژی دفاعی
مدیر سرمایه‌گذاری سبدگردان آگاه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

سرمایه‌گذاری با استراتژی دفاعی

سخت‌ترین ۳ماهه پیش روی بازار‌ مالی ایران
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

سخت‌ترین ۳ماهه پیش روی بازار‌ مالی ایران

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

بازارگردان، دوای درد بازار نیست!

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ببر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
اگاه اول بره زمرداگاه جمع کنه تاخرخره توضرریم بعدپذیره نویسی کنه
مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
غارت بازیا دیگه تمام حتی .و .به امید بسم تعالی و ان شاالله تمام شده و منتظر باشین که یه روز سخت برا شماها خواهد امد مثل ما که چندین سال سختی کشیدیم