بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
خودرو‌های تجاری بهمن در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته
در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته که در هفته حمل و نقل به مدت سه روز در نمایشگاه مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود، محصولات تجاری بهمن حضور خواهند داشت.
کد خبر : ۲۵۱۶۴۴

بهمن موتور+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، شرکت‌های بهمن دیزل و سیبا موتور به عنوا ن تولید کننده خودرو‌های تجاری، جدیدترین محصولات خود را از ۲۸ لغایت ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۰ در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته واقع در مصلی امام خمینی (ره) از ساعت ۹ الی ۱۹ به نمایش عموم قرار خواهند داد.



کامیونت فورس بهمن دیزل از جمله محصولات جدید گروه بهمن است که قرار است به زودی به ناوگان حمل و نقل کشور بپیوندد.

کامیونت فورس که در رده خودرو‌های با استاندارد یورو ۵ + EEV است، در چهار مدل ۶ تن و ۸.۵ تن خواب‌دار (جای خواب و استراحت راننده/سرنشین) و بدون جای خواب عرضه خواهد شد.

کامیونت ۶ تن شیلر محصول بهمن دیزل که در کشور هم اکنون با کاربری آتش نشانی، حمل زباله، فلزی، تانکر آب و جرثقیل بالابر استفاده می‌شود، دیگر محصول بهمن دیزل می‌باشد که در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته حضور خواهد داشت.

شرکت سیبا موتور دیگر زیر مجموعه توانمند گروه بهمن در عرضه محصولات تجاری قرار است در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، مینی تراک (وانت ۴.۵ تن) خود را برای اولین بار به نمایش بگذارد.

شرکت سیباموتور با مشارکت با بزرگترین گروه خودروسازی چین (FAW) و با برخورداری از پرسنل متخصص و مجرب، تولید و فروش انحصاری خودرو‌های تجاری سنگین و نیمه سنگین از جمله کامیون کشنده و کامیونت را در ایران بر عهده دارد.

شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور هر ساله به منظور عرضه محصولات جدید و اعلام آمادگی جهت تامین نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی کشور در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری حضور پیدا می‌کنند.

گفتنی است؛ شرکت بهمن دیزل با عرضه مدرن‌ترین کشنده (EMPOWER) در ماه آینده و پس از آن کامیون‌های ۱۸ و ۲۶ تن و همچنین شرکت سیبا موتور با عرضه کامیون‌های جدید کشنده FAW، تحولی شگرف در بخش حمل و نقل ایجاد خواهند کرد.

شرکت‌های خودروساز گروه بهمن مطابق با گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران هر ساله برترین رتبه‌های خدمات فروش را به خود اختصاص دادند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر