بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
۱۰۷ میلیارد ریال درآمد صادراتی طی ۸ ماه گذشته؛

سقف درآمد‌های "کیمیاتک" در آبان ارتقا پیدا کرد

سقف درآمد‌های
درآمد‌هایی که کیمیاتک از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه شناسایی کرده تماما‌ً از دوره مشابه سال گذشته افزایش درآمد را شاهد بوده و ملاحظه می‌کنیم که در آبان ماه رکورد درآمدی سال ۱۴۰۰ را ارتقا داده است.
کد خبر : ۲۵۱۷۴۴

کیمیاتک+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیاتک در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری درآمد‌های حاصل‌شده خود را برابر با ۱،۵۸۹ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز درآمدی بالغ‌بر ۱۰،۵۵۵ میلیارد ریال را از خود بر جای گذاشته است.

درآمد‌های این شرکت از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی شناسایی‌شده که عمده‌ترین آن‌ها در بازار داخلی بوده که ۹۷ درصد از کل درآمد‌ها را در اختیار داشته، سرمایه ثبت‌شده طی این دوره برابر با ۱,۵۰۰ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

درآمد‌هایی که کیمیاتک از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه شناسایی کرده تماما‌ً از دوره مشابه سال گذشته افزایش درآمد را شاهد بوده و ملاحظه می‌کنیم که در آبان ماه رکورد درآمدی سال ۱۴۰۰ را ارتقا داده است.

عملکرد ماهانه کیمیاتک+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: " پاکشو " ۳ درصد سهام " کیمیاتک " را فروخت


درآمدهای "کیمیاتک" تا آبان ماه ۱۴۰۰

روند درآمدهای کیمیاتک تا آبان ماه +بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که کیمیاتک در آبان ماه از خود بر جای گذاشته نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۸ درصد افزایش درآمد را به ثبت رسانده و درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه اعلام‌شده ۴۳ درصد رشد را در مقایسه با سال گذشته به همراه داشته و لازم به ذکر است که کیمیاتک در آبان ماه نسبت به ماه گذشته با افزایش درآمد ۱۶ درصدی روبه‌رو بوده است.

بیشترین درآمدی که کیمیاتک در آبان‌ماه گزارش کرده مربوط به «محصولات بهداشتی» بالغ‌بر ۷۲۲ میلیارد ریال بوده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه نیز از این بخش ۵،۳۲۲ میلیارد ریال درآمد کسب‌شده، نرخ فروش این محصول در آبان ماه ۲۹ هزار تومان در ازای هر عدد بوده است.

مقدار فروش محصولات دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیاتک در آبان ماه سال جاری ۴،۶۲۲،۱۰۱ عدد از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره ماه گذشته یک درصد اُفت فروش را به همراه داشته، تعداد فروش محصولات این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه ۳۷،۲۹۶،۵۶۸ عدد از محصولات به فروش رفته که بیشترین مقدار فروش را در بازار داخلی به‌دست‌آمده است.

پرفروش‌ترین محصولی که کیمیاتک در آبان ماه به فروش رسانده متعلق به «محصولات بهداشتی» با ۲،۴۷۹،۴۸۱ عدد اعلام‌شده و همچنین گران‌ترین محصول ارائه‌شده توسط شرکت کیمیاتک مربوط به محصولات «آرایشی صادراتی» با ۹۵ هزار تومان بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درآمدزایی ماهانه
آرایشی‌ها گران‌ترین "کیمیاتک" شدند؛

درآمدزایی ماهانه "کیمیاتک" لغزید

افزایش درآمد سالانه ۳۰ درصدی
نگاهی به پلاک ۵۸۲ بورس تهران؛

افزایش درآمد سالانه ۳۰ درصدی "کیمیاتک"

ارسال نظر