بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
در گفت‌وگو با بورس‌نیوز عنوان شد؛

دلار و نفت بودجه ۱۴۰۱، به بورس جان می‌دهد

دلار و نفت بودجه ۱۴۰۱، به بورس جان می‌دهد
مشاور مدیرعامل شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد گفت: تجربه سال گذشته نشان داده که بازار سرمایه می‌تواند بازار خوبی باشد، اما نه برای همه و چرا می‌گوییم برای همه خوب نیست، زیرا همه افراد دانش و تخصص آن را ندارند.
کد خبر : ۲۵۱۷۴۷

سفیدرود+بورس نیوز

پیام سفید رود، مشاور مدیرعامل شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد در گفت‌وگو با بورس‌نیوز، در خصوص همکاری سبدگردان آرمان اقتصاد و شرکت آسان پرداخت پرشین اظهار کرد: اپلیکیشن آپ با فاصله در صنعت خود از سایر اپلیکشن‌های پرداخت، از نظر گستره مشتریانی که با آن در تماس هستند و از نظر کیفیت خدمات و اعتماد به این اپلیکشن جلوتر است.



وی افزود: از طرفی سبدگردان آرمان اقتصاد ۴۰ درصد بازار را در اختیار گرفته و این نشانده این است که اعتماد عمومی به این شرکت وجود دارد. کنار هم قرار گرفتن دو مجموعه بزرگ و قابل اعتماد یعنی یک سرویس فاخر برای همه ایرانیان پدید آمده است.

سفیدرود ادامه داد: ساده و مختصر بگویم؛ دلار ۲۳ هزار تومانی که در بودجه آمده در کنار نفت در محدوده ۷۳ دلار و پیش بینی ۱۰۰ دلار آن در کنار پروژه‌هایی که دولت در حمایت از بازار سرمایه دارد، باوجود همه این‌ها در کنار هم به نظر می‌رسد تا یک سال آینده بازار سرمایه همچنان یکی از بهترین بازار‌ها باشد.

مشاور مدیرعامل شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد گفت: تجربه سال گذشته نشان داده که بازار سرمایه می‌تواند بازار خوبی باشد، اما نه برای همه و چرا می‌گوییم برای همه خوب نیست، زیرا همه افراد دانش و تخصص آن را ندارند. ما با استفاده از ظرفیت سبدگردان آرمان اقتصاد و اپلیکشین آپ این فرصت را برای همه فراهم می‌کنیم که همه افراد بتوانند از ظرفیت بازار سرمایه تا سال آینده استفاده کنند و به سود برسند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر