بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
بزرگترین مسابقه معامله‌گری سال با بروکر جهانی آرون گروپس
بروکر بین‌المللی آرون گروپس مسابقه بزرگ معاملاتی را از اول دسامبر ۲۰۲۱ تا ۱۸ مارچ ۲۰۲۲ برگزار و به ۳۰۰ شرکت‌کننده برتر جوایز نفیسی اهدا می‌کند.
کد خبر : ۲۵۱۷۸۵

مسابقه معامله گری+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، مدیر روابط‌عمومی بروکر آرون گروپس اظهار کرد: در این مسابقه که به مناسبت سومین سالگرد تأسیس هلدینگ آرون گروپس برگزار می‌شود، کلیه علاقه‌مندان به معامله‌گری می‌توانند در این رویداد شرکت کنند و دانش معاملاتی خود را برای به‌دست‌آوردن عنوان بهترین‌های معامله‌گری خاورمیانه بیازمایند.

وی افزود: مسابقه بزرگ تریدری تنها یکی از ابتکارات متعددی است که بروکر آرون گروپس برای ارائه خدمات و پشتیبانی به کاربرانش ارائه می‌دهد، این بروکر معتبر تمام تلاش خود را می‌کند تا مشتریان بتوانند بیشترین بهره را از تجربه تجاری خود ببرند.

بروکر آرون گروپس، هدف از برگزاری این رویداد بزرگ را ایجاد انگیزه بیشتر در بین معامله گران این بروکر باتوجه به افزایش تعداد معامله گران فعال ونیز موفقیت‌های پیاپی اخیر این بروکر عنوان کرد و گفت برگزاری این مسابقه فرصتی برای معامله گران جدیدالورود به این بروکر خواهد بود تا بتوانند با قابلیت‌ها و امکانات آرون گروپس بیشتر آشنا شوند؛ همچنین مجالی منحصربه‌فرد برای معامله گران حرفه‌ای است تا قابلیت‌هایشان شناخته شود و از سوی مجموعهٔ آرون مورد حمایت قرار گیرند و راهشان برای تبدیل‌شدن به معامله‌گر جهانی هموار شود.

نکته جالب در مورد مسابقات معاملاتی این است که از یک سو راهی سرگرم‌کننده برای گرد هم آوردن جامعه بازارمالی هست و از سویی دیگر یادگیری را در یک محیط پویا تشویق می‌کند. این مسابقه به شرکت‌کننده فرصتی منحصربه‌فرد برای مطرح‌شدن و بردن جوایز سخاوتمندانه می‌دهد.

ثبت‌نام درمسابقه بزرگ ترید آرون گروپس از ۲۵ نوامبر آغاز شده و علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقه و کسب اطلاع از شرایط و قوانین ثبت‌نام و نحوه برگزاری می‌توانند به آدرس http://aron-anniversary.com مراجعه نمایند.

طبق شرایط اعلام‌شدهٔ مسابقه، برنده نهایی کسی خواهد بود که تا ساعت ۲۳:۵۹:۵۹ در آخرین روز مسابقه، بالاترین سطح سود را کسب کرده باشد.

در پایان مسابقه به ۳۰۰ شرکت‌کنندهٔ برتر جوایز نقدی و غیرنقدی شامل یک دستگاه پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۶، ده سکه طلا، آیفون ۱۳، آی‌پد پرو، و چندین هزار دلار وجه نقدی اهدا خواهد شد.

آرون گروپس یک بروکر معتبر بین‌المللی زیر نظر هلدینگ آرون گروپس است که خدمات مالی و معاملاتی متنوعی را به مشتریان خود در سرتاسر جهان ارائه می‌دهد. در حال حاضر بیش از ۳۷ هزار معامله‌گر از نقاط مختلف دنیا تحت پوشش خدمات این بروکر به تجارت مشغول‌اند.


این مطلب رپورتاژ خبری است

اشتراک گذاری :
ارسال نظر