در پی اعلام شرکت شهد ایران؛
سهامداران "قشهد" از سال آینده سود می گیرند
شرکت شهد ایران برنامه زمانبندی پرداخت سود به سهامداران را مشخص کرد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت شهد ایران از زمانبندی پرداخت سود به سهامداران خبر داد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سود سهامداران حقیقی دارای کد سجام از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۵قابل پرداخت خواهد بود.
همچنین، سهامداران حقیقی فاقد کد سجام می توانند از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۱نسبت به دریافت سود اقدام کنند.
لازم به ذکر است، سود سهامداران حقوقی نیز از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ پرداخت خواهد شد.

- بیشتر بخوانید:
گزارش خطا
0 پسندیدم
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
با برگزاری مجمع شرکت شهد ایران؛
در مجمع "غشهد" ۲۵۰ ریال تقسیم شد
درآمد تجمیعی غشهد تا مهرماه ۱۲۱ میلیارد ریال شناساییشده است؛
دستهگلهای درآمدی "غشهد" را ببینید
افزایش درآمد ۱۶۸ درصدی شهد ایران در آبان؛
سومین ماه متوالی رشد درآمدهای "غشهد"
شرکت شهد ایران اعلام کرد؛
دورهمی "قشهد" در آخرین روز دی ماه
با برگزاری مجمع شرکت شهد ایران؛
در مجمع "غشهد" ۲۵۰ ریال تقسیم شد
درآمد تجمیعی غشهد تا مهرماه ۱۲۱ میلیارد ریال شناساییشده است؛
دستهگلهای درآمدی "غشهد" را ببینید
افزایش درآمد ۱۶۸ درصدی شهد ایران در آبان؛
سومین ماه متوالی رشد درآمدهای "غشهد"
شرکت شهد ایران اعلام کرد؛
دورهمی "قشهد" در آخرین روز دی ماه ارسال نظر
نظرات بینندگان
چرا سود واریز نشد
پاسخ
باسلام تاحالا سود واریز نشده وسهم هم چند سال است افزایش نیافته که کسی جوابگو است
پاسخ
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه
