بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
در پی اعلام شرکت شهد ایران؛

سهامداران "قشهد" از سال آینده سود می گیرند

سهامداران
شرکت شهد ایران برنامه زمانبندی پرداخت سود به سهامداران را مشخص کرد.
کد خبر : ۲۵۱۸۹۴
نویسنده :
مینا علیزاده

قشهد+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، شرکت شهد ایران از زمانبندی پرداخت سود به سهامداران خبر داد.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سود سهامداران حقیقی دارای کد سجام از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۵قابل پرداخت خواهد بود.

همچنین، سهامداران حقیقی فاقد کد سجام می توانند از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۱نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

لازم به ذکر است، سود سهامداران حقوقی نیز از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ پرداخت خواهد شد.

سهامداران


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در مجمع
با برگزاری مجمع شرکت شهد ایران؛
در مجمع "غشهد" ۲۵۰ ریال تقسیم شد
دسته‌گل‌های درآمدی
درآمد تجمیعی غشهد تا مهرماه ۱۲۱ میلیارد ریال شناسایی‌شده است؛
دسته‌گل‌های درآمدی "غشهد" را ببینید
سومین ماه متوالی رشد درآمدهای
افزایش درآمد ۱۶۸ درصدی شهد ایران در آبان؛
سومین ماه متوالی رشد درآمدهای "غشهد"
دورهمی
شرکت شهد ایران اعلام کرد؛
دورهمی "قشهد" در آخرین روز دی ماه
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
چرا سود واریز نشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
باسلام تاحالا سود واریز نشده وسهم هم چند سال است افزایش نیافته که کسی جوابگو است