بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
بیشترین ارزش بازار سرمایه‌گذاری "کروی" در اختیار کالسیمین بود؛

رشد ۴۴ درصدی بها تمام شده سرمایه گذاری "کروی"

رشد ۴۴ درصدی بها تمام شده سرمایه گذاری
مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "کروی" در آذرماه با رشد ۴۴,۵ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده و در مقایسه با ماه گذشته نیز تغییری در بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری را به ثبت نرسانده است.
کد خبر : ۲۵۱۹۲۶

توسعه معادن روی ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت توسعه معادن روی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود در بورس و خارج از بورس را برابر با ۵،۳۲۴ میلیارد ریال گزارش کرده که عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها با ۳،۱۸۴ میلیارد ریال در بخش خارج از بورس بوده و مابقی آن نیز در حوزه پذیرفته‌شده در بورس سرمایه‌گذاری شده است.

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "کروی" در آذرماه با رشد ۴۴,۵ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده و در مقایسه با ماه گذشته نیز تغییری در بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری را به ثبت نرسانده است.

عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "کروی" در آذرماه مربوط به بخش «فلزات اساسی» با ۲،۰۱۰ میلیارد ریال در حوزه پذیرفته‌شده در بورس بوده و در بخش خارج از بورس نیز بیشترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری به «اوراق مشارکت و سپرده‌های بانکی» با ۱،۹۷۳ میلیارد ریال اختصاص‌یافته است.

بیشترین ارزش بازار سرمایه‌گذاری "کروی" در آذرماه مربوط به بخش «فلزات اساسی» با ۷۸،۱۱۰ میلیارد ریال بوده و پس‌ازآن نیز بخش «استخراج زغال‌سنگ» با ۹۹۰ میلیارد ریال بیشترین ارزش بازار را از آن خودکرده است.


بیشتر بخوانید: "کروی" بدهی‌اش را تسویه کرد


ارزش بازار توسعه معادن روی ایران+بورس نیوز

ارزش بازار سرمایه‌گذاری در حوزه فلزات اساسی با رشد ۲ درصدی در مقایسه با ماه گذشته همراه بوده و نسبت به سال گذشته نیز ۲۵ درصد کاهش ارزش را به ثبت رسانده است.

در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی "کروی" بیشترین بهای تمام‌شده متعلق به شرکت «کالسیمین» با ۱،۴۲۴ میلیارد ریال بوده که ارزش بازار آن بالغ‌بر ۵۶،۶۲۹ میلیارد ریال گزارش‌شده که رشد ۳ درصدی را نسبت به ماه گذشته به همراه داشته و در مقایسه با سال گذشته ۱۸ درصد کاهش داشته است.

همان‌طور که گفته شد بیشترین ارزش بازار "کروی" در اختیار «کالسیمین» با مبلغی بالغ‌بر ۵۶،۶۲۹ میلیارد ریال بوده و شرکت بعدی که عمده‌ترین ارزش بازار را به خود اختصاص داده مربوط به شرکت «ملی سرب و روی ایران» بوده که ارزش بازار سرمایه‌گذاری در این شرکت ۱۱،۶۰۱ میلیارد ریال بوده است.

"کروی" با سرمایه ثبت‌شده ۲,۴۱۳ میلیارد ریال طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۰ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی بالغ‌بر ۸,۳۲۲ میلیارد ریال درآمد داشته، شرکت در انتهای آذرماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۲,۱۴۰ میلیارد ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۳,۶۴۴ درصدی به مبلغ ۸۰،۱۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت توسعه معادن روی ایران؛

"کروی" بدهی‌اش را تسویه کرد / آزادسازی سهام از وثیقه

شرکت توسعه معادن روی ایران خبر داد؛

برنامه جدید "کروی" برای فروش ماهانه ۲ هزارتن شمش روی

مدیرعامل شرکت توسعه معادن روی ایران:

"کروی" برنامه ای برای عرضه اولیه ندارد

تقسیم سود ۸۳۳ ریالی به ازای هر سهم؛

استخراج ۲۴درصد سود خالص از دل "کروی"

ارسال نظر