از فردا انجام می شود؛
آغاز بازارگردانی چهار نماد سرمایه گذاری در بازار پایه فرابورس
شرکت فرابورس ایران از آغاز بازارگردانی نمادهای معاملاتی "ثزاگرس"، "وثخوز"، "وثنو" و "ثتوسا" خبر داد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت فرابورس ایران از آغاز بازارگردانی نمادهای معاملاتی "ثزاگرس"، "وثخوز"، "وثنو" و "ثتوسا" خبر داد.
بر اساس این گزارش، نمادهای معاملاتی شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران زاگرس چهارمحال و بختیاری، سرمایه گذاری و توسعه خوزستان، سرمایه گذاری ساختمان نوین و سرمایه گذاری توسعه و عمران استان اردبیل به روش مبتنی بر حراج بازارگردانی میشوند.
گفتنی است، بازارگردانی نمادهای مذکور در بازارپایه فرابورس و از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ آغاز خواهد شد.

- بیشتر بخوانید:
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
در بازار دوم فرابورس ایران؛
"پیزد" فردا بازارگردانی می شود از روز دوشنبه صورت می گیرد؛
عملیات بازارگردانی "وکبهمن" در بازار اول فرابورس
از فردا صورت می گیرد؛
آغاز بازارگردانی به روش مبتنی بر حراج "آبین" و "گدنا" با اعلام شرکت فرابورس ایران؛
محدودیت دسترسی مشتریان برخط بدون دریافت تعهدنامه برطرف شد
در بازار دوم فرابورس ایران؛
"پیزد" فردا بازارگردانی می شود از روز دوشنبه صورت می گیرد؛
عملیات بازارگردانی "وکبهمن" در بازار اول فرابورس
از فردا صورت می گیرد؛
آغاز بازارگردانی به روش مبتنی بر حراج "آبین" و "گدنا" با اعلام شرکت فرابورس ایران؛
محدودیت دسترسی مشتریان برخط بدون دریافت تعهدنامه برطرف شد ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه