بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
درآمد‌های عملیاتی "فخاس" پس از ۳ ماه روند کاهش پیدا کرد؛

کاهش درآمد ۱۷ درصدی فولاد خراسان در آذرماه

کاهش درآمد ۱۷ درصدی فولاد خراسان در آذرماه
درآمد‌های ارائه‌شده توسط این شرکت از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که بیشترین تمرکز این شرکت بر فروش محصولات در بازار داخلی بود.
کد خبر : ۲۵۲۰۵۹

مجتمع فولاد خراسان+بوس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت مجتمع فولاد خراسان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی گزارش‌شده طی این دوره ماهانه را مبلغی بالغ‌بر ۷،۵۴۸ میلیارد ریال به ثبت رسانده و درآمد این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز ۷۶،۶۸۵ میلیارد ریال شناسایی‌شده است.

درآمد‌های ارائه‌شده توسط این شرکت از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که بیشترین تمرکز این شرکت بر فروش محصولات در بازار داخلی بوده که ۹۴ درصد از کل درآمد‌ها در این حوزه شناسایی‌شده و مابقی آن نیز از فروش محصولات در بازار خارجی حاصل‌شده است.

عملکرد ماهانه فولاد خراسان+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: کاهش ۸۷ درصدی درآمد‌ها از سبدمیلگرد فولادخراسان


درآمد‌های "فخاس" تا آذرماه ۱۴۰۰

روند ثبت درآمدهای فخاس تا آذرماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که مجتمع فولاد خراسان در گزارش ماهانه به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته با ۱۷ درصد کاهش درآمد را شاهد بوده و در مقایسه با سال گذشته نیز با رشد درآمد ۳۱ درصدی روبه‌رو بوده، درآمدی که این شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون شناسایی کرده در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۵ درصد رشد داشته است.

همان‌طور که بیان شد عمده‌ترین درآمد شناسایی‌شده مجتمع فولاد خراسان در آذرماه ۱۴۰۰ از فروش محصولات در بازار داخلی با ۷،۱۱۰ میلیارد ریال به‌دست‌آمده و بیشترین درآمد حاصل‌شده در این بازار از فروش «محصولات سبک ساختمانی - داخلی» با ۵،۴۶۸ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش این محصول در ازای هر تن بالغ‌بر ۱۴ میلیون و ۵۷۳ هزار تومان اعلام‌شده و جایگاه بعدی درآمدزاترین محصول "فخاس" در اختیار بخش «شمش داخلی» بوده است.

مجتمع فولاد خراسان در آذرماه توانسته مبلغی بالغ‌بر ۴۳۸ میلیارد ریال از فروش محصولات در بازار خارجی درآمد کسب کند و طی ۹ ماه گذشته نیز درآمدی که از این حوزه شناسایی کرده ۱۷،۶۲۶ میلیارد ریال بوده است.

فروش محصولات مجتمع فولاد خراسان

مجموع فروش داخلی و صادراتی محصولات "فخاس" برابر با ۵۲،۷۶۶ تن اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۲۱ درصد کاهش فروش (۱۳،۷۲۵ تن) را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز نزدیک به ۳۳ درصد اُفت داشته، همچنین بخش عمده‌ای از این فروش را در بازار داخلی شاهد بوده‌ایم.

عمده‌ترین فروش ماهانه این شرکت متعلق به «محصولات سبک ساختمانی - داخلی» با ۳۷،۵۲۱ تن بوده که نرخ فروش این محصول با رشد ۲۹۱ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به مبلغ ۱۴ میلیون و ۵۷۳ هزار تومان در ازای هر تن رسیده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فولادخراسان آبان را با قدرت آغاز کرد
بازگشت استقبال به شمش بلوم فولادساز شرق‌نشین ؛

فولادخراسان آبان را با قدرت آغاز کرد

فولادخراسان به سبدمیلگرد دل‌خوش کرد
علارغم وجود تقاضای شمش بلوم اما؛ معامله‌ای در کار نبود؛

فولادخراسان به سبدمیلگرد دل‌خوش کرد

«سبدمیلگرد» فولاد خراسان کامل به‌فروش رفت
«شمش» بلوم عرضه‌ای کمتر از یک‌سوم تقاضا را ثبت کرد؛

«سبدمیلگرد» فولاد خراسان کامل به‌فروش رفت

پایانی بر نزولی درآمد
درآمدهایی که از کوره‌های این فولادساز شرق‌نشین بدست آمد؛

پایانی بر نزولی درآمد "فخاس" در خردادماه

ارسال نظر