بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات:

آمادگی بخش معدن و صنایع معدنی برای سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی

آمادگی بخش معدن و صنایع معدنی برای سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی
مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بهره‌وری نامناسب را چالش اصلی در حوزه انرژی اعلام کرد و گفت: بخش معدن و صنایع معدنی آمادگی سرمایه‌گذاری برای رفع مشکلات مربوط به تامین انرژی را دارد.
کد خبر : ۲۵۲۰۸۲

امیرحسین نادری+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز،  امیرحسین نادری، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در سمینار تخصصی چالش گاز در زنجیره فولاد با اشاره به محدودیت‌های تامین انرژی بخش تولید گفت: در حوزه انرژی، چالش اصلی در بخش بهره‌وری نامناسب است.



مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با تاکید بر ضرورت اصلاح جایگاه صنعت در بین مسئولان و متولیان حوزه انرژی افزود: در حال حاضر تامین انرژی به عنوان نهاده تولید یکی از چالش‌های تولیدکنندگان فولاد است.

نادری با یادآوری شرایط بازار بین‌المللی فولاد، به هزینه‌های تولیدادامه داد: برای استفاده از فرصتی که در بخش صادرات وجود دارد، باید وضعیت و میزان تولید خوب داشته باشیم.

آمادگی بخش معدن و صنایع معدنی برای سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی

وی با اعلام آمادگی بخش معدن و صنایع معدنی برای سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی برای حل مشکلات این حوزه، به تجارب موفق سرمایه‌گذاری در حوزه تامین آب و برق مورد نیاز بخش معدن و صنایع معدنی اشاره و بیان کرد: برای کمک به تولید و رونق بخش معدنی لازم است مشکلات و چالش‌های این بخش شناسایی و تعریف شوند و سپس در راستای رفع آن‌ها سرمایه‌گذاری صورت گیرد.

گفتنی است؛ این سمینار صبح امروز (یکشنبه ۵ دی ماه) در ۲ پنل و با حضور معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت، مدیران عامل شرکت‌های فولادی و معدنی و مشاور مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران برگزار شد و در آن موضوعات مربوط به پشتیبانی، مانع‌زدایی و سرمایه‌گذاری برای تامین پایدار گاز در زنجیره فولاد و همچنین چشم‌انداز، چالش‌ها و راهکارهای رقابت‌پذیری صنعت فولاد با افزایش نرخ گاز مطرح شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سرمایه‌گذاری ۷۹ میلیون یورویی «ومعادن»
در تکمیل فاز دوم نیروگاه سمنان صورت گرفت؛

سرمایه‌گذاری ۷۹ میلیون یورویی «ومعادن»

افزایش چشمگیر درآمدهای
شناسایی ۱۵،۹۶۹ میلیارد ریالی سود خالص "ومعادن"؛

افزایش چشمگیر درآمدهای "ومعادن"

رشد ۳۷ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی
عمده‌ترین سرمایه‌گذاری "ومعادن" «بورسی‌ها» بودند؛

رشد ۳۷ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی "ومعادن"

تولید کیفی کاتالیست، دستاورد اعتماد و استفاده از توان و دانش داخلی است
مدیر عامل "ومعادن"در بازدید از شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان:

تولید کیفی کاتالیست، دستاورد اعتماد و استفاده از توان و دانش داخلی است

ارسال نظر