بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
بیمه نوین در آذرماه تراز مثبت ۱۰۳ درصدی را ثبت کرد؛

کاهش ۱۵درصدی درآمد "نوین" از فروش حق‌بیمه

کاهش ۱۵درصدی درآمد
عمده‌ترین درآمد شناسایی‌شده بیمه نوین از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه سال جاری مربوط به رشته بیمه «درمان» با ۴،۹۷۹ میلیارد ریال بوده که ۳۲ درصد از کل درآمد‌های تجمیعی به‌دست‌آمده این را از آن خودکرده است.
کد خبر : ۲۵۲۱۰۵

بیمه نوین+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه نوین "نوین" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آذرماه سال جاری از فروش حق بیمه برای بیمه‌شدگان تحت پوشش خود مبلغی بالغ‌بر ۱،۷۲۹ میلیارد ریال درآمد را به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز این شرکت بیمه‌ای مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده را بالغ‌بر ۱۵،۳۴۶ میلیارد ریال ارائه کرده است.

"نوین" در آذرماه میزان خسارت پرداختی خود به مشتریان را برابر با مبلغ ۸۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه نیز مجموع خسارت‌های پرداختی ۶،۳۶۱ میلیارد ریال ثبت‌شده، خسارت پرداختی ماهانه در آذرماه ۲۳ درصد بیشتر از متوسط خسارت پرداختی طی ۸ ماهه گذشته بوده است.

عملکرد ماهانه بیمه نوین+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: " نوین " در مناقصه این بانک برنده شد


درآمد‌های شناسایی‌شده "نوین" تا آذرماه ۱۴۰۰

روند ثبت درامدهای بیمه دی+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت "نوین" در آذرماه سال جاری با کاهش درآمد ماهانه ۱۵ درصدی از فروش حق بیمه صادرشده مواجه بوده و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز درآمد‌های این شرکت بیمه‌ای ۳۱ درصد رشد داشته، درآمد تجمیعی حاصل‌شده از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز ۴۳ درصد رشد را در پی داشته است.

بیشترین درآمدی که این شرکت بیمه‌ای در آذرماه توانسته از خود بر جای بگذارد مربوط به رشته بیمه «درمان» با ۵۸۱ میلیارد ریال بوده که تشکیل‌دهنده ۳۳ درصد از درآمد به‌دست‌آمده در آذرماه بوده و درآمدی که از این رشته بیمه طی ۹ ماه گذشته شناسایی‌شده بالغ‌بر ۴،۹۷۹ میلیارد ریال بوده است.

عمده‌ترین درآمد شناسایی‌شده بیمه نوین از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه سال جاری مربوط به رشته بیمه «درمان» با ۴،۹۷۹ میلیارد ریال بوده که ۳۲ درصد از کل درآمد‌های تجمیعی به‌دست‌آمده این را از آن خودکرده و رشته بیمه «ثالث-اجباری» بیشترین درآمد را پس از «درمان» به همراه داشته که سهم این رشته بیمه نیز از کل درآمد طی این ۹ ماه سپری‌شده ۱۶ درصد بود.

بیمه نوین در نهمین ماه سپری‌شده از سال مالی با کاهش پرداختی جهت خسارت‌ها مواجه بوده که نسبت به ماه گذشته ۷ درصد کاهش را به همراه داشته، این شرکت بیمه‌ای در آذرماه تراز مثبت ۱۰۳ درصدی را توانسته به ثبت برساند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عدم تکرار سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها
افزایش ۵۷۶ درصدی سودآوری بیمه نوین در سال ۱۳۹۹؛

عدم تکرار سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها "نوین"

افزایش پرداخت خسارت به مشتریان این بیمه‌ای در شهریورماه؛

۷۳درصد کاهش «حق بیمه صادر شده» "نوین"

ارسال نظر