با اطلاعیه ای از سوی فرابورس؛
حجم مبنای نمادهای بازار پایه تغییر می کند
شرکت فرابورس از اطلاعیه در خصوص حجم مبنای نمادهای بازار پایه خبر داد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت فرابورس از اطلاعیه در خصوص حجم مبنای نمادهای بازار پایه خبر داد.
بر اساس این گزارش، مقرر شد در صورتی که هر یک از نمادهای معاملاتی مندرج در بازار پایه طی ۲۰ جلسه معاملاتی دارای صف خرید یا فروش باشند حجم مبنا پس از انجام اطلاع رسانی به (۱) تغییر کند.

- بیشتر بخوانید:
گزارش خطا
0 پسندیدم
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت فرابورس ایران؛
محدودیت دسترسی مشتریان برخط بدون دریافت تعهدنامه برطرف شد
از فردا انجام می شود؛
آغاز بازارگردانی چهار نماد سرمایه گذاری در بازار پایه فرابورس شرکت فرابورس اعلام کرد؛
بازارگردانی "وپویا" از فردا در بازار اول فرابورس
در بازار دوم فرابورس؛
"زاگرس" به روش مبتنی بر حراج بازارگردانی می شود با اعلام شرکت فرابورس ایران؛
محدودیت دسترسی مشتریان برخط بدون دریافت تعهدنامه برطرف شد
از فردا انجام می شود؛
آغاز بازارگردانی چهار نماد سرمایه گذاری در بازار پایه فرابورس شرکت فرابورس اعلام کرد؛
بازارگردانی "وپویا" از فردا در بازار اول فرابورس
در بازار دوم فرابورس؛
"زاگرس" به روش مبتنی بر حراج بازارگردانی می شود ارسال نظر
نظرات بینندگان
بعد از چند ماه ریزش فسفر سوزوندی؟!!! قانون جدید بخوره تو سرتون ... فقط بازارو به خاک سیاه نشوندی
پاسخ
اون کسی که قانون جدید 20 جلسه معاملاتی برای صف فروش و یا خرید نوشتی... اگر سه مورد تنها 3 مورد از تابلو معاملاتی شرکت هایی که در این چند ماه بیشتر از 5 جلسه معاملاتی صف خرید داشته نام ببری؟ بدان و بدانند خیلی مدیر با سواد سازمان نظارت بازار هستی!
پاسخ
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه

