بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح شد؛

رشد "بورس" همانند سال‌های ۹۸ و ۹۹ نخواهد بود

به نظر می‌رسد با برطرف شدن ابهامات، در آینده وضعیت رشد در این حوزه صورت گیرد. در کل می‌توان گفت فضای رشد آن مانند سال‌های ۹۸ و ۹۹ نخواهد بود، در واقع این دو سال بازار هیچ بهبودی نداشت بلکه تمام آن تورم بود.
کد خبر : ۲۵۲۲۴۷

بازار سرمایه+بورس نیوز

امیر سیدی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز، در خصوص وضعیت بازارسرمایه اظهار کرد: در حال حاضر بازار وضعیت اصلاحی را طی کرده و به نظر می‌رسد با برطرف شدن ابهامات، در آینده وضعیت رشد در این حوزه صورت گیرد. در کل می‌توان گفت فضای رشد آن مانند سال‌های ۹۸ و ۹۹ نخواهد بود، در واقع این دو سال بازار هیچ بهبودی نداشت بلکه تمام آن تورم بود.



وی با اشاره به تأثیرات بودجه پیشنهادی بر بورس اذعان کرد: بخش مهمی که در بودجه وجود داشت مربوط به نرخ خوراک پتروشیمی‌هاست که باید دید چه تصمیمی در این خصوص گرفته می‌شود. البته پیشنهاد شده احکام مربوط به این بخش به صورت دائمی باشد تا هر ساله قانون جدیدی در این خصوص، وضع نشود.

سیدی ادامه داد: در خصوص کسری بودجه باید منتظر ماند تا مقدار انتشار و فروش اوراق به طور کامل مشخص شود که البته این موضوع در بودجه پیشنهادی در حالت تعدیل قرار گرفته بود؛ اما با ۱۰ بندی که در هیات دولت به تصویب رسید شرایط بهتر‌ شد و ابهامات نیز کاهش یافت.

کارشناس بازار سرمایه در پایان گفت: به نظر می‌رسد سطوح قیمتی به نسبت سال ۹۸ در شرایط بهتری قرار گرفته و وضعیت برخی نماد‌ها و ارزش سودآوری شرکت‌ها بهبود یافته؛ این در حالی است که کشور با تورم بالا و افزایش نقدینگی دست و پنجه نرم می‌کند؛ بنابراین می‌توان گفت کسی که در این حوزه سرمایه گذاری کند، در وضعیت بوجود آمده سود خوبی کسب خواهد کرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در معاملات روز گذشته رقم خورد؛

کاهش اندک قیمت سهام عدالت

همه زیرساخت پرداخت سود ازطریق سجام آماده است
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار:

همه زیرساخت پرداخت سود ازطریق سجام آماده است

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد؛

سرمایه‌گذاران در تردید تصویب بودجه ۱۴۰۱

در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح شد؛

درجا زدن شاخص در محدوده یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد

ارسال نظر
نظرات بینندگان
.
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
.و .بر این دولت .