از سوی شرکت ماشین سازی اراک؛
"فاراک" زمان سوددهی را اعلام کرد
شرکت ماشین سازی اراک از زمانبندی پرداخت سود به سهامداران خبر داد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت ماشین سازی اراک از زمانبندی پرداخت سود به سهامداران خبر داد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ لغایت ۱۴۰۱/۰۶/۱۰ میتوانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند.
همچنین، سود سهامداران حقوقی از ۱۴۰۱/۰۶/۱۱ لغایت ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ قابل پرداخت خواهد بود.

- بیشتر بخوانید:
گزارش خطا
0 پسندیدم
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
شرکت ماشینسازی اراک اعلام کرد؛
تشکیل جلسه هیات مدیره "فاراک" با محور افزایش سرمایه
با اعلام شرکت ماشین سازی اراک؛
"فاراک" یک شرکت جدید ثبت کرد به دنبال مصوبه مجمع فوق العاده شرکت ماشین سازی اراک؛
افزایش سرمایه "فاراک" از محل مطالبات به ثبت رسید
شرکت ماشینسازی اراک اعلام کرد؛
تشکیل جلسه هیات مدیره "فاراک" با محور افزایش سرمایه
با اعلام شرکت ماشین سازی اراک؛
"فاراک" یک شرکت جدید ثبت کرد به دنبال مصوبه مجمع فوق العاده شرکت ماشین سازی اراک؛
افزایش سرمایه "فاراک" از محل مطالبات به ثبت رسید ارسال نظر
نظرات بینندگان
مقدارش چقدره؟
پاسخ
سود سهام باید از طریق سامانه سجام به حساب همه واریز شود .با این روش حق سهام دار خرد ضایع میشه، سازمان بورس باید به این مسئله رسیدگی کند
پاسخ
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه
