بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
سعید ابراهیمی "دوراهی دولت مقابل بورس؛ جبران اشتباه یا حمایت" - بخش پایانی

بازارسرمایه صنف نیست بلکه موضوع ملی است

بازارسرمایه صنف نیست بلکه موضوع ملی است
کد خبر : ۲۵۲۶۹۰
نویسنده :
سجاد محمدی
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
حسن کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
بورس ایران بخاطر سوء استفاده دولت ها دچار عدم اعتماد شده .و کسی که می‌خواهد سرمایه خودش لا وارد بورس کنه با این ترس مواجه میشهدکه ممکنه دولت مثل سال ۹۹ دوباره از سرمایه مردم سوء استفاده کنه و مردم را با زیان هنگفت تنها بگزاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
سلام جقدر درمورد بورس درایران نو فهمی وکج فهمی ورفیق بازی وباندبازی حاکم هست ارزش بورس درهر کشوریکه ارزش جهانی منطقهای دارد وکمترازاین هرگز نخواهد بودهمین دیدکاهای احمقانه وباندی بزرکترین ضرر به شخص وهمه دنیا هست