شرکت فرابورس اعلام کرد؛
آغاز بازارگردانی "کیسون" از فردا در بازار پایه فرابورس
شرکت فرابورس ایران از آغاز بازارگردانی شرکت کیسون خبر داد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت فرابورس ایران از آغاز بازارگردانی شرکت کیسون خبر داد.
بر اساس این گزارش، نماد معاملاتی "کیسون" در تابلوی زرد بازار پایه فرابورس به روش مبتنی بر حراج بازارگردانی خواهد شد.
گفتنی است، بازارگردانی نماد معاملاتی مذکور از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱ آغاز میشود.

- بیشتر بخوانید:
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
از یکشنبه هفته آینده در فرابورس انجام می شود؛
آغاز قراردادهای اختیار خرید و فروش واحدهای صندوق سرمایه گذاری "داریوش"
از یکشنبه هفته آینده؛
"مارون" در بازار دوم فرابورس بازارگردانی می شود
در روز جاری اتفاق می افتد؛
عرضه نماد معاملاتی "اخزا ۰۱۰۱" برای نخستین بار
تا پایان آذرماه سال جاری اتفاق افتاد؛
افزایش ۲۴ درصدی ارزش معاملات اوراق گواهی تسهیلات مسکن
از یکشنبه هفته آینده در فرابورس انجام می شود؛
آغاز قراردادهای اختیار خرید و فروش واحدهای صندوق سرمایه گذاری "داریوش"
از یکشنبه هفته آینده؛
"مارون" در بازار دوم فرابورس بازارگردانی می شود
در روز جاری اتفاق می افتد؛
عرضه نماد معاملاتی "اخزا ۰۱۰۱" برای نخستین بار
تا پایان آذرماه سال جاری اتفاق افتاد؛
افزایش ۲۴ درصدی ارزش معاملات اوراق گواهی تسهیلات مسکن ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه