بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
"پکرمان" لاستیک‌های خود را در بازار داخلی به فروش رساند؛

«تایر رادیال» درآمدزاترین محصول "پکرمان"

«تایر رادیال» درآمدزاترین محصول
محصول «تایر رادیال» عنوان درآمدزاترین محصول "پکرمان" را در آذرماه به خود اختصاص داد که نسبت به سال گذشته ۷۹ درصد افزایش درآمد را تجربه کرد و نرخ فروش این محصول نیز بالغ‌بر ۵۸ هزارتومان در ازای هر کیلوگرم اعلام شد
کد خبر : ۲۵۲۹۷۴

گروه صنعتی بارز+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه صنعتی بارز در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های ارائه‌شده طی دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ ۴،۵۲۰ میلیارد ریال شناسایی کرد و درآمد‌های تجمیعی این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه سال جاری بالغ‌بر ۳۷،۱۴۲ میلیارد ریال به ثبت رسید.

طی این دوره سرمایه ثبت‌شده "پکرمان" ۲,۵۲۶ میلیارد ریال اعلام‌شده، درآمدی که گروه صنعتی بارز در آذرماه ارائه کرده از فروش محصولات در بازار داخلی بود.

عملکرد ماهانه بارز در آذرماه+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: رکورد فروش تایر‌های بارز در شهریورماه شکست


درآمد‌های "پکرمان" تا آذرماه ۱۴۰۰

روند درآمدهای بارز در آذرماه+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، گروه صنعتی بارز در آذرماه سال ۱۴۰۰ درآمدی که توانست به ثبت برساند نسبت به سال گذشته رشد ۶۳ درصدی را شاهد بود و میزان درآمدی که طی ۹ ماه گذشته شناسایی کرده افزایش ۷۱ درصدی را نسبت به سال گذشته به همراه داشت، همچنین لازم به ذکر است که درآمد‌های ماهانه این تایر فروش نسبت به آبان ماه با رشد ۹ درصدی روبه‌رو بود.

محصول «تایر رادیال» با درآمد ۳،۳۳۱ میلیارد ریالی عنوان درآمدزاترین محصول "پکرمان" را در آذرماه به خود اختصاص داد که نسبت به سال گذشته ۷۹ درصد افزایش درآمد را تجربه کرد و نرخ فروش این محصول نیز بالغ‌بر ۵۸ هزارتومان در ازای هر کیلوگرم اعلام شد، نرخ فروش تایر رادیال در مقایسه با سال گذشته ۱۸ درصد رشد نرخ فروش را به همراه داشت.

همان‌طور که گفته شد گروه صنعتی بارز از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه درآمد تجمیعی خود را برابر با ۳۷،۱۴۲ میلیارد ریال به ثبت رساند که بیشترین درآمد را از فروش محصول «تایر رادیال» با ۲۲،۶۳۷ میلیارد ریال به دست آمد که نسبت به آذرماه سال گذشته ۷۰ درصد افزایش را به همراه داشت

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش تایرهای
گروه صنعتی بارز ۷،۶۴۰ تن در ابان ماه تایر فروخت؛

فروش تایرهای "پکرمان" با رشد مواجه بود

رد آج
افزایش درآمد سالانه گروه صنعتی بارز به ثبت رسید؛

رد آج "پکرمان" با رشد ۷۹ درصدی درآمد‌ها

رشد ۱۳۵ درصدی درآمدهای
نگاهی به رد این لاستیک‌فروش در مسیر صعود؛

رشد ۱۳۵ درصدی درآمدهای "پکرمان"

ارسال نظر