بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
گران‌ترین محصول "جم پیلن" مربوط به «پلی پروپیلن صادراتی» بود؛

کاهش درآمد ۱۴ درصدی "جم پیلن" در آذر

کاهش درآمد ۱۴ درصدی
بیشترین درآمدی که "جم پیلن" طی این دوره ماهانه از فروش محصولات خود به دست آورده مربوط به فروش «پلی پروپیلن با بسته بندی پالت» با ۸،۸۲۴ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول در آذرماه ۳۸ میلیون و ۸۴۴ هزار تومان در ازای هر تن به ثبت رسید.
کد خبر : ۲۵۳۰۴۸

پلی پروپیلن جم + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پلی پروپیلن جم در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های حاصل‌شده طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۹،۵۲۱ میلیارد اعلام کرد و طی دوره ۹ ماهه (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰) نیز میزان درآمد‌های شناسایی‌شده از فروش محصولات نیز مبلغی بالغ‌بر ۷۱،۳۰۹ میلیارد ریال به ثبت رسید.

درآمد‌های این پتروشیمی در آذرماه از فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده و بیشترین درآمد از فروش محصولات در بازار داخلی به ثبت رسید.

عملکرد ماهانه جم پیلن+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: ۲ درصد افزایش نرخ «پلی‌پروپیلن» "جم پیلن"


مقدار درآمد‌های گزارش‌شده "جم پیلن"

بر پایه این گزارش صورت گرفته، درآمد‌های به دست آمده پلی پروپیلن جم از فروش محصولات در نهمین ماه از سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش را تجربه کرد و مقدار درآمد‌های شناسایی‌شده این پتروشیمی طی ۹ ماه گذشته با رشد ۷۳ درصدی روبه‌رو بود و لازم به ذکر است که نسبت به ماه گذشته درآمد‌های این پتروشیمی ۱۴ درصد کاهش را به همراه داشت.

روند ثبت درآمدهای پلی پروپیلن جم+بورس نیوز

بر اساس نمودار فوق، درآمد‌های "جم پیلن" از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه شاهد آن هستیم که این پتروشیمی پس از سپری کردن روند صعودی در ۳ ماه گذشته اکنون با کاهش درآمد همراه بوده، بیشترین درآمد ارائه‌شده که طی ۹ ماه گذشته مربوط به آبان ماه ۱۴۰۰ بود که سقف درآمد ماه‌های گذشته را جابه‌جا کرد.

بیشترین درآمدی که "جم پیلن" طی این دوره ماهانه از فروش محصولات خود به دست آورده مربوط به فروش «پلی پروپیلن با بسته بندی پالت» با ۸،۸۲۴ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول در آذرماه ۳۸ میلیون و ۸۴۴ هزار تومان در ازای هر تن به ثبت رسید و «پلی پروپیلن صادراتی» نیز با ۶۹۵ میلیارد ریال در جایگاه بعدی قرار گرفت.

میزان فروش محصولات پلی پروپیلن جم

روند فروش محصولات جم پیلن+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پلی پروپیلن جم در آذرماه میزان فروش محصولات خود را برابر با ۲۴,۴۷۸ تن اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز مقدار فروش محصولات این پتروشیمی برابر با ۱۹۹,۸۱۸ تن گزارش‌شده، بیشترین فروش محصولات طی ۹ ماه گذشته در اختیار «پلی پروپیلن با بسته بندی پالت» با ۱۷۸،۰۲۸ تن بود.

گران‌ترین محصول پلی پروپیلن جم در آذرماه متعلق به «پلی پروپیلن صادراتی» با ۳۹ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان بود که ۱،۷۵۴ تن از این محصول در آذرماه به فروش رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش تقاضا پلی پروپیلن
ارزش معاملات به ۲۱۰ میلیارد تومان رسید؛

کاهش تقاضا پلی پروپیلن "جم‌پیلن" طی هفته گذشته

تقاضای ۷,۶۹۶ تنی «پلی‌پروپیلن»
ارزش «پلی‌پروپیلن» بالغ‌بر ۲۲۳,۴۹۹ میلیون تومان رسید؛

تقاضای ۷,۶۹۶ تنی «پلی‌پروپیلن» "جم‌پیلن"

ارزش معاملات این محصول بالغ‌بر ۲۴۷,۳۵۴ میلیون تومان رسید
عرضه ۷,۱۶۲ تنی «پلی‌پروپیلن» پلی‌پروپیلن جم در گرید‌های مختلف بوده‌ایم؛

ارزش معاملات این محصول بالغ‌بر ۲۴۷,۳۵۴ میلیون تومان رسید

ارسال نظر