بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
در بورسی‌ ها بر همین پاشنه می‌چرخد!
سهامداران عزیز، وقتی متولیان بازار برای اثبات بی‌لیاقتی خود نسبت به جایگاهی که دارند هر کاری می‌کنند می‌شود بازگشت به سوی صفر ...
کد خبر : ۲۵۳۱۱۵

پیش گشایش+بورس نیوز

به گزارش بورس‌نیوز، نقطه به نقطه عقب‌گرد و حمایت‌هایی که مثل دانه‌های تسبیح به زمین می‌ریزد و حامی بازار، این روز‌ها در حال برپایی مراسم‌های کتاب‌خوانی جنب خیابان مطهری است!

سهامداران عزیز، وقتی متولیان بازار برای اثبات بی‌لیاقتی خود نسبت به جایگاهی که دارند هر کاری می‌کنند می‌شود بازگشت به سوی صفر ...

ساعت صفر عاشقی مدیران بورسی کجاست، جایی زیر شاخص یک میلیونی یا تا جایی که صندلی آن‌ها سرد شود و مسئولیت آن‌ها به اتمام برسد! وقاحت آنجاست که بیخیالی مدیران سازمان به‌جایی رسیده که می‌گویند کارمزد‌ها می‌رسد و خدا بده برکت!

محدوده حمایتی دیگر یعنی ۱,۳۳۶ واحدی از دست بورسی‌ها رفت و دوباره باید حمایت بشماریم که آیا در محدوده ۱,۳۲۰ واحدی مسئولین تکانی می‌خورند یا پتو به پتو می‌کنند یا اینکه آن‌طرف خنک بالشت را زیر سر می‌گذارند و ادامه خواب شیرین شاخص ۲ میلیون واحدی را می‌بینند.

از بیرون بورس نیز خبر‌های خوبی رسیده که سود بین بانکی در مرز ۲۰ درصد قرار گرفته و از ستاد اقتصادی دولت نیز بیشتر بر همین عدد تاکید دارد و در بورسی‌ها بر همین پاشنه می‌چرخد و نباید تا پس از برجام و ورود دلار‌های ایران به بازار، منتظر اخبار خوش بود.

کلید رئیس‌جمهور قبلی در دست رئیس‌جمهور فعلی

دلار یک پله دیگر عقب‌نشینی کرد تا در مرز ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان قرار بگیرد و هر یورو نیز با نرخ ۳۱ هزار و ۶۸۰ تومان روی تابلوی صرافی‌ها عقب‌نشینی کند؛ خبر‌هایی که از برجام و احتمال تایید دوسویه ایران و آمریکا به گوش رسیده و احتمال پیدا شدن کلید رئیس‌جمهور قبلی در جیب رئیس جمهور فعلی، جو و التهاب بازار دلار را فعلا خنثی کرد و شاید دلار ۲۵ هزارتومانی تا پایان سال به تثبیت برسد!

سکه نیز پیش‌قدم صعود نشد

درحالی که بازار‌های جهانی با افت و خیر انس طلا دست و پنجه نرم می‌کند، قیمت سکه در بازار ایران با یک نوسان ریز کاهشی به ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزارتومان رسید و قیمت سکه امامی نیز فیکس روی ۱۲ میلیون تومان ایستاد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر