بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
فروش ۱۸،۰۱۵ تنی تأمین ماسه ریخته‌گری در نهمین ماه از سال جاری؛

سیر صعودی "کماسه" به ایستگاه آذرماه رسید

سیر صعودی
بیشترین درآمدی که "کماسه" در آذرماه از فروش محصولات به ثبت رسانده مربوط به «ماسه‌های ریخته‌گری» با ۱۰۰ میلیارد ریال بود که با افزایش درآمدزایی ۱۱ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بود.
کد خبر : ۲۵۳۱۲۲

تأمین ماسه ریخته‌گری+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۱۱۷ میلیارد ریال به ثبت رساند و طی ۹ ماه گذشته نیز درآمد‌های عملیاتی تجمیعی این شرکت برابر با ۸۲۱ میلیارد ریال بود، همچنین درآمد‌های کماسه طی این دوره ماهانه از فروش محصولات در بازار داخلی و ارائه خدمات کسب‌شده است.

عملکرد ماهانه کماسه+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: افزایش نرخ برخی از محصولات "کماسه" به میزان ۱۹ درصد


میزان درآمد شناسایی‌شده "کماسه"

روند ثبت درامدهای کماسه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت تا پایان آذرماه برابر با ۱,۸۴۶ میلیارد ریال ثبت گردید، درآمد ماهانه "کماسه" نسبت به ماه گذشته ۱۲ درصد رشد را تجربه کرد و نسبت به میانگین درآمد ۸ ماهه گذشته ۳۴ درصد افزایش یافت، درآمد‌های این شرکت در مقایسه با آذرماه سال گذشته نیز ۱۱۹ درصد افزایش را تجربه کرد.

بیشترین درآمدی که "کماسه" در آذرماه از فروش محصولات به ثبت رسانده مربوط به «ماسه‌های ریخته‌گری» با ۱۰۰ میلیارد ریال بود که با افزایش درآمدزایی ۱۱ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بود و نرخ فروش این محصول ۶۳۸ هزارتومان در ازای هر تن گزارش شد که در مقایسه با آبان ماه ۸ درصد افزایش یافت و همچنین گران‌ترین محصول کماسه را از آن خودکرده است.

تأمین ماسه ریخته‌گری در نهمین ماه از سال جاری ۱۸،۰۱۵ تن از محصولات خود را به فروش رساند که در مقایسه با ماه گذشته ۵ درصد افزایش داشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۶ درصد کاهش پیدا کرد، عمده‌ترین مقدار فروش محصول در اختیار «ماسه‌های ریخته‌گری» با ۱۵،۸۰۶ تن بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
زمین مازاد
در پی برگزاری مزایده فروش شرکت تامین ماسه ریخته گری؛

زمین مازاد "کماسه" متقاضی نداشت

۶ درصد کاهش درآمد
فروش محصولات کماسه در تیرماه سال جاری نسبت به ماه گذشته ۶ درصد اُفت کرد؛

۶ درصد کاهش درآمد "کماسه" در تیرماه

ارسال نظر