بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
سیمان کردستان ۴۶,۴۰۳ تن از محصول «کلینکر» به فروش رساند؛

شروع قدرتمند "سکرد" در بازار صادراتی/ ۱۷ درصد افزایش درآمد ماهانه "سکرد"

شروع قدرتمند
گران‌ترین محصولی که این شرکت سیمانی به فروش رساند مربوط به محصول «آهک (صادراتی)» با نرخ ۶۷۹ هزارتومان بود که نسبت به آبان ماه ۱۹ درصد کاهش نرخ فروش را به همراه داشت.
کد خبر : ۲۵۳۲۷۱

سیمان کردستان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان کردستان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری درآمد‌های عملیاتی خود طی این دوره ماهانه را برابر با ۴۳۴ میلیارد ریال به ثبت رساند و طی ۳ ماه گذشته نیز درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی مبلغی بالغ‌بر ۱،۱۷۷ میلیارد ریال ارائه کرد.

میزان درآمدی که شرکت سیمان کردستان در آذرماه گزارش کرد از فروش محصولات خود در بازار‌های داخل کشور و خارج از کشور بود، عمده‌ترین درآمد‌های به‌دست‌آمده "سکرد" از فروش محصولات در بازار صادراتی شناسایی شد که تشکیل‌دهنده ۷۲ درصد از کل درآمد‌های ماهانه بود.

عملکرد ماهانه سکرد+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: از شرکت سیمان کردستان تقدیر شد


درآمد عملیاتی "سکرد" از ابتدای سال مالی تاکنون

روند ثبت درآمدهای سکرد+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمدی که شرکت سیمان کردستان در آذرماه به ثبت رساند در مقایسه با ماه گذشته ۱۷ درصد افزایش پیدا کرد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۹۸ درصد رشد را در پی داشت همچنین درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی طی ۳ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون با رشد ۱۳۹ درصدی مواجه بود.

همان‌طور که گفته شد درآمد‌های حاصل‌شده سیمان کردستان از ۲ بخش بازار داخلی و صادراتی تشکیل شد که بیشترین درآمد را از فروش محصولات در بازار خارج از کشور با ۳۱۳ میلیارد ریال داشت و مابقی آن نیز در بازار داخلی با ۱۲۱ میلیارد ریال شناسایی شد.

درآمدهای صادراتی سیمان کردستان+بورس نیوز

عمده‌ترین درآمدی که سیمان کردستان کسب کرد از فروش محصول «کلینکر» با ۲۹۹ میلیارد ریال بود، گران‌ترین محصولی که این شرکت سیمانی به فروش رساند مربوط به محصول «آهک (صادراتی)» با نرخ ۶۷۹ هزارتومان بود که نسبت به آبان ماه ۱۹ درصد کاهش نرخ فروش را به همراه داشت.

مقدار فروش محصولات "سکرد"

فروش ماهانه سیمان کردستان در آذرماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، سیمان کردستان در آذرماه موفق به فروش ۷۷,۲۱۹ تن از محصولات خود در بازار‌های داخلی و صادراتی شد که نسبت به ماه گذشته ۱۱ درصد افزایش فروش داشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۶۷ درصد افزایش پیدا کرد، طی ۳ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون "سکرد" ۲۱۵,۴۳۶ تن از محصولات را به فروش رسانده است.

پرفروش‌ترین محصول سیمان کردستان در آذرماه مربوط به فروش «کلینکر» با ۴۶،۴۰۳ تن بود که نرخ فروش این محصول ۶۴۵ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسیده بود، نرخ فروش این محصول نسبت به آبان ماه ۳ درصد افزایش پیدا کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
از شرکت سیمان کردستان تقدیر شد
با حضور در محل کارخانه سیمان کردستان؛

از شرکت سیمان کردستان تقدیر شد

سیمان کردستان رشد ۳۰درصدی تولید سالانه را ثبت کرد؛

رشد ۲۵درصدی فروش و تحویل کالای "سکرد"

رشد نرخ «آهک» در میزان فروش‌
کیسه‌های صادراتی ۲۶.۶ میلیارد تومان شد؛

رشد نرخ «آهک» در میزان فروش‌ "سکرد"

ارسال نظر