بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
«ضد یخ» گران‌ترین محصول فروش رفته نفت سپاهان؛

"شسپا" ۵۷,۱۹۷ تن از محصولات را به فروش رساند

پرفروش‌ترین محصول نفت سپاهان در آذرماه متعلق به «روغن‌های فرایند (صادراتی)» با ۱۴،۰۱۴ تن بود و محصول بعدی نیز مربوط به «روغن‌پایه (صادراتی)» با ۱۱،۲۴۶ تن بود.
کد خبر : ۲۵۳۲۸۹

نفت سپاهان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت سپاهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های ارائه‌شده طی دوره یک ماهه را برابر با ۱۲،۰۱۱ میلیارد ریال اعلام کرد، درآمد‌های تجمیعی این شرکت روانکار طی ۹ ماه سپری شده از ابتدای سال مالی بالغ‌بر ۹۹،۶۲۶ میلیارد ریال به ثبت رسید و مقدار سرمایه طی این دوره ۵۶ هزار میلیارد ریال گزارش شد.

درآمد‌های حاصل‌شده نفت سپاهان در آذرماه از فروش محصولات در بازار‌های داخل و خارج از کشور به دست آمد و عمده‌ترین درآمد شناسایی‌شده طی این دوره از فروش محصولات در بازار داخلی رقم خورده است.

عملکرد ماهانه نفت سپاهان+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: بازگشت درآمدهای "شسپا" به روند صعودی


درآمد‌های شناسایی‌شده "شسپا"

ثبت درآمدهای شسپا+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمدی که نفت سپاهان در آذرماه به ثبت رساند در مقایسه با آبان ماه ۱۳ درصد افزایش پیدا کرد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۲ درصد رشد را شاهد بود، درآمد‌های تجمیعی این شرکت روانکار که تا آذرماه سال جاری ارائه‌شده نسبت به سال گذشته ۱۱۵ درصد افزایش داشته است.

بیشترین میزان درآمد نفت سپاهان در نهمین ماه از سال جاری در اختیار محصول «روغن‌پایه (صادراتی)» با ۲،۴۱۰ میلیارد ریال بود، پس از بخش «روغن‌پایه (داخلی)» با ۲،۲۲۷ میلیارد ریال بیشترین مقدار درآمد حاصل‌شده را به خود اختصاص داده‌اند.

نرخ فروش «روغن‌پایه (صادراتی)» که درآمدزاترین محصول "شسپا" در آذرماه ۱۴۰۰ بود برابر با ۲۱ میلیون و ۴۳۱ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید که نسبت به ماه گذشته یک درصد کاهش پیدا کرد، گران‌ترین محصول ارائه‌شده توسط این شرکت روانکار متعلق به «ضد یخ» با نرخ فروش ۳۸ میلیون و ۵۰۷ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد.

میزان درآمدی که شرکت نفت سپاهان از فروش محصولات در بازار صادراتی شناسایی کرد برابر با ۵،۰۳۹ میلیارد ریال بود که نسبت به ماه گذشته ۶ درصد کاهش را به همراه داشت، همچنین طی ۹ ماه گذشته نیز درآمد به‌دست‌آمده از این بخش بالغ‌بر ۵۱،۰۵۵ میلیارد ریال اعلام شد.

مقدار فروش محصولات "شسپا" در آذرماه ۱۴۰۰

روند فروش ماهانه شسپا+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، مقدار فروش محصولات نفت سپاهان در آذرماه ۵۷,۱۹۷ تن بود که پس از ۲ ماه روند نزولی را پشت سر گذاشت و نسبت به آبان ماه ۲ درصد افزایش یافت، مجموع فروش شسپا طی ۹ ماه گذشته ۵۵۸,۱۷۰ تن اعلام شد که در مقایسه با سال گذشته ۷ درصد افزایش پیدا کرد.

پرفروش‌ترین محصول نفت سپاهان در آذرماه متعلق به «روغن‌های فرایند (صادراتی)» با ۱۴،۰۱۴ تن بود و محصول بعدی نیز مربوط به «روغن‌پایه (صادراتی)» با ۱۱،۲۴۶ تن بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بازگشت درآمدهای
نقش صادرات در درآمد‌زایی‌ها پیدا شد؛

بازگشت درآمدهای "شسپا" به روند صعودی

افزایش قیمت محصولات بنزینی
شرکت نفت سپاهان اعلام کرد؛

افزایش قیمت محصولات بنزینی "شسپا"

گپ ۱۲۰دلاری نرخ قیر ایران با ارزان‌فروشی!
تلنگری به غول‌های قیرفروش و ظرفیت خالی؛

گپ ۱۲۰دلاری نرخ قیر ایران با ارزان‌فروشی!

ارسال نظر