بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

غدیر ۹۰درصد پرتفوی خود را وارد بورس می‌کند/ حمایت کامل غدیر از "پارسان"

غدیر ۹۰درصد پرتفوی خود را وارد بورس می‌کند/ حمایت کامل غدیر از
"غدیر" برای بزرگترین عرضه امسال یعنی عرضه هلدینگ صنعت و معدن غدیر به اضافه دو شرکت زیرمجموعه آن یعنی فولاد شاهرود و فولاد غدیر ایرانیان خواهد بود آماده می‌شود.
کد خبر : ۲۵۳۳۶۹

حسینی//سجاد//

امیرعباس حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر درخصوص حمایت از سهم در گفت‌وگو با بورس‌نیوز اظهار کرد: ما در موضوع حمایت از سهم براساس مکانیزم‌های ابلاغی سازمان بورس عمل می‌کنیم. "پارسان" و زیرمجموعه‌های آن حمایت می‌شوند. غدیر به عنوان سهامدار عمده از سهم "پارسان" حمایت می‌کند و در حال حاضر هم این اتفاق می‌افتد.



وی در خصوص ورود شرکت‌های جدید به بورس افزود: ما هلدینگ سیمانی غدیر را به بورس عرضه کردیم و برای بزرگترین عرضه امسال یعنی عرضه هلدینگ صنعت و معدن غدیر به اضافه دو شرکت زیرمجموعه آن یعنی فولاد شاهرود و فولاد غدیر ایرانیان خواهد بود آماده می‌شویم. با این اتفاق غدیر در مجموع قریب به ۹۰ درصد از پورتفوی خود را وارد بورس خواهد کرد.
حسینی در پایان گفت: سهامداران مطمئن باشند که ما به عنوان مدیران مجموعه اولویت اصلی ما حفظ منافع و حقوق سهامداران است و در این راستا غدیر آینده با سود پایدار، باثبات و با تنوعی از دارایی‌های پایدار و متنوع و با کمترین ریسک ممکن برای آینده خواهد بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر