بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
کاهش ۱۴ درصدی فروش این سیمان‌ساز؛

گران‌ترین سیمان "سصفها" ۷درصد کاهش نرخ فروش داشت

گران‌ترین سیمان
عمده‌ترین درآمدی که سیمان اصفهان کسب کرد بنا به اطلاعات منتشر شده در کدال، ناشی از فروش «سیمان» با ۱۱۷ میلیارد ریال بود که در بازار داخل کشور به فروش رسید و نرخ فروش آن ۴۲۲ هزارتومان در ازای هر تن بود.
کد خبر : ۲۵۳۴۷۲

سیمان اصفهان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری درآمد‌های عملیاتی حاصل از فروش محصولات طی این دوره ماهانه را برابر با ۲۴۹ میلیارد ریال به ثبت رساند و طی ۱۰ ماه گذشته نیز درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی مبلغی بالغ‌بر ۳،۴۰۹ میلیارد ریال ارائه کرد.

عمده‌ترین درآمد‌های به‌دست‌آمده "سصفها" از فروش محصولات در بازار داخلی شناسایی شد که تشکیل‌دهنده ۵۷ درصد از کل درآمد‌های ماهانه بود.

عملکرد ماهانه سصفها+بورس نیوز

درآمد شناسایی‌شده "سصفها"

بر پایه این گزارش، درآمدی که شرکت سیمان اصفهان در دی‌ماه به ثبت رساند در مقایسه با ماه گذشته ۲۲ درصد کاهش پیدا کرد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۴۰ درصد رشد را در پی داشت همچنین درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی طی ۱۰ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون با رشد ۶۲ درصدی مواجه بود.

درآمدهای عملیاتی سیمان اصفهان+بورس نیوز

همان‌طور که گفته شد درآمد‌های حاصل‌شده سیمان اصفهان از ۲ بخش بازار داخلی و صادراتی تشکیل شد که بیشترین درآمد را از فروش محصولات در بازار داخل کشور با ۱۴۱ میلیارد ریال داشت و مابقی آن نیز در بازار صادراتی با ۱۰۷ میلیارد ریال شناسایی شد.

درآمدهای صادراتی سصفها+بورس نیوز

عمده‌ترین درآمدی که سیمان اصفهان کسب کرد بنا به اطلاعات منتشر شده در کدال، ناشی از فروش «سیمان» با ۱۱۷ میلیارد ریال بود که در بازار داخل کشور به فروش رسید و نرخ فروش آن ۴۲۲ هزارتومان در ازای هر تن بود.

گران‌ترین محصولی که این شرکت سیمانی به فروش رساند مربوط به محصول «سیمان صادراتی پاکتی» با نرخ یک‌میلیون و ۶۹ هزارتومان بود که نسبت به آبان ماه ۷ درصد کاهش نرخ فروش را به همراه داشت.

مقدار فروش محصولات "سصفها"

فروش ماهاه سیمان اصفهان+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، سیمان اصفهان در دی‌ماه ۴۴,۰۴۵ تن از محصولات خود در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته ۱۴ درصد کاهش فروش داشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۴ درصد کاهش پیدا کرد، طی ۱۰ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون "سصفها" ۶۹۵,۷۰۴ تن از محصولات را به فروش رساند.

پرفروش‌ترین محصول سیمان اصفهان در دی‌ماه مربوط به فروش «سیمان داخلی» با ۲۷،۶۲۶ تن بود و محصول بعد نیز مربوط به «کلینکر» با ۱۲،۱۴۱ تن بود که در بازار صادراتی به فروش رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
به دنبال مجمع عمومی فوق العاده این شرکت سیمانی؛

"سصفها" به مجمع رفت

اقدام به افزایش سرمایه
شرکت سیمان اصفهان خبر داد؛

اقدام به افزایش سرمایه "سصفها" در مجمع

سیمان اصفهان در آبان ۲۹۳ میلیارد ریال درآمد داشت؛

افزایش درآمد ۱۴۰درصدی "سصفها"/ روند فروش محصولات اصلی نزولی شد

ارسال نظر