بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
ران‌ترین محصول غمینو در دی‌ماه مربوط به محصول «پفک (صادراتی)» با ۶۰ هزارتومان در ازای هر کیلوگرم بود که در مقایسه با ماه گذشته ۶ درصد کاهش را تجربه کرد.
کد خبر : ۲۵۳۵۱۰

ثبت رکوردی جدید از صنایع غذای مینو شرق+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنایع غذائی مینو شرق در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمدی که از فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه کسب کرد بالغ‌بر ۴۰۱ میلیارد ریال به ثبت رسید و درآمدی که طی ۱۰ ماه گذشته از فروش محصولات شناسایی شد برابر با ۳،۲۴۱ میلیارد ریال بود، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده شرکت "غمینو" نیز برابر با ۱,۵۰۰ میلیارد ریال گزارش اعلام شد.

مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده غمینو در دی ماه از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی به دست آمد که عمده‌ترین درآمد‌ها در بازار داخلی به دست آمد که ۸۹ درصد از کل درآمد‌ها را در برگرفت.

عملکرد ماهانه غمینو+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: ترکیب جدید هیات مدیره " غمینو " مشخص شد


درآمد‌های عملیاتی صنایع غذائی مینو شرق

بر پایه این گزارش، درآمدی که این بیسکوئیت‌ساز در دی‌ماه از فروش محصولات شناسایی کرد رشد ۸درصدی را در مقایسه با ماه گذشته به همراه داشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۵۱ درصدی را به ثبت رساند، همچنین طی ۱۰ ماه گذشته ۹۴ درصد افزایش درآمد را تجربه کرد.

روند ثبت درآمدهای صنایع غذائی مینو+بورس نیوز

عمده‌ترین درآمدی که این شرکت توانسته از خود بر جای بگذارد مربوط به محصول «بیسکوئیت» با ۲۵۶ میلیارد ریال بود که در بازار داخلی به فروش رسید و نرخ فروش محصول در دی‌ماه بالغ‌بر ۲۵ هزارتومان در ازای هر کیلوگرم شناسایی شده بود، در بازار صادراتی نیز درآمدزاترین محصول متعلق به «بیسکوئیت» با ۴۷ میلیارد ریال بود.

گران‌ترین محصول غمینو در دی‌ماه مربوط به محصول «پفک (صادراتی)» با ۶۰ هزارتومان در ازای هر کیلوگرم بود که در مقایسه با ماه گذشته ۶ درصد کاهش را تجربه کرد، این شرکت در دی‌ماه ۲۷۲ میلیون ریال از فروش این محصول درآمدزایی داشت.

مقدار فروش محصولات "غمینو" در دی‌ماه

بر اساس این گزارش، شرکت صنایع غذائی مینو شرق در دی‌ماه سال جاری ۹۶۰.۳۸۹ کیلوگرم از محصولات خود را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند و از ابتدای سال مالی تاکنون مجموع فروش محصولات به مقدار ۱۴,۹۰۰,۶۹۶ تن طی ۱۰ ماه گذشته رسید، مقدار فروش ماهانه غمینو در دی‌ماه نسبت به ماه گذشته ۴ درصد افزایش فروش داشت، همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز شاهد کاهش فروش ۵ درصدی بود‌ه‌ایم.

فروش ماهانه غمینو+بورس نیوز

بیشترین محصولات به فروش رفته "غمینو" در بازار داخلی شکل‌گرفته و بیشترین سهم از این فروش را محصول «بیسکوئیت» با ۱،۰۳۲،۵۳۴ کیلوگرم در اختیار داشت و همچنین در بخش فروش محصولات در بازار خارجی نیز محصول «بیسکوئیت» سکان دار فروش بود، همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید بیشترین مقدار فروش "غمینو" در ۱۰ ماه گذشته مربوط به شهریورماه بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ترکیب جدید هیات مدیره
با اعلام شرکت صنعتی مینو شرق؛

ترکیب جدید هیات مدیره " غمینو " مشخص شد

افزایش سرمایه
با اعلام شرکت صنایع غذایی مینوشرق؛

افزایش سرمایه " غمینو " از سود انباشته ثبت شد

شرکت صنایع غذایی مینوشرق اعلام کرد:

افزایش نرخ بیسکویت و تافی "غمینو"

کاهش درآمد ۳۴ درصدی صنایع غذائی مینو
فروش این بیسکوئیت‌فروش آب رفت؛

کاهش درآمد ۳۴ درصدی صنایع غذائی مینو

ارسال نظر