بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
«کلینکر تیپ ۵» پرفروش‌ترین محصول سیمان دورود؛

فروش ماهانه "سدور" ۳۷ درصد کاهش یافت

فروش ماهانه
بیشترین میزان درآمدی که سیمان دورود در دی‌ماه از فروش محصولات کسب کرد مربوط به «کلینکر تیپ ۵» در بازار صادراتی بود که درآمدزایی ۱۴۱ میلیارد ریال داشت.
کد خبر : ۲۵۳۵۴۵

سیمان دورود+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان دورود در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌هایی را که از فروش محصولات طی این ماه توانسته به ثبت برساند برابر با ۲۸۷ میلیارد ریال اعلام کرد و مجموع درآمد‌های تجمیعی این شرکت طی ۱۰ ماه سپری‌شده از سال مالی برابر با ۳،۱۴۶ میلیارد ریال ارائه شد.

درآمد‌های این شرکت سیمانی از فروش محصولات در ۲ بخش بازار‌های داخلی و صادراتی به دست آمد که بیشترین مقدار درآمد به ثبت رسیده مربوط به بازار داخلی با ۱۴۵ میلیارد ریال بود که ۵۱ درصد از درآمد‌های کسب‌شده طی دوره ماهانه را به خود اختصاص داد.

عملکرد ماهانه سیمان دورود+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: افزایش نرخ کلینکر صادراتی سدور در اسفندماه


درآمد‌های سیمان دورود تا دی‌ماه ۱۴۰۰

روند ثبت درآمدهای سدور+بورس نیوز

بر پایه این گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، میزان درآمدی که شرکت سیمان دورود در دی‌ماه سال جاری از فروش محصولات خود بر جای گذاشت نسبت به ماه گذشته ۳۹ درصد کاهش یافت و این درآمد به ثبت رسیده در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۲۲ درصدی را به همراه داشت.

بیشترین میزان درآمدی که سیمان دورود در دی‌ماه از فروش محصولات کسب کرد مربوط به «کلینکر تیپ ۵» در بازار صادراتی بود که درآمدزایی ۱۴۱ میلیارد ریال داشت و نرخ فروش این محصول برابر با ۷۰۶ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید.

پس از محصول «کلینکر تیپ ۵» بیشترین درآمدی که از "سدور" برجای‌مانده مربوط به «سیمان کیسه تیپ ۲» بود و نرخ فروش این محصول ۴۸۷ هزارتومان به ازای هر تن اعلام شد که نسبت به آذرماه با ۶ درصد کاهش یافت.

فروش محصولات سدور در دی‌ماه

بر اساس این گزارش، شرکت سیمان دورود در دی‌ماه سال جاری ۵۲,۸۹۳ تن از محصولات خود را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند و بیشترین مقدار فروش سدور در بازار داخلی با ۳۲،۸۹۳ شکل گرفت، سیمان دورود از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه ۶۴۵,۹۱۷ تن از محصولات خود را فروخت، فروش محصولات سدور نسبت به ماه گذشته ۳۷ درصد کاهش یافت.

شرکت سیمان دورود در دهمین ماه از سال جاری توانست ۲۰،۰۰۰ تن از محصولات خود را در بازار صادراتی به فروش برساند و تنها محصولی که در این بازار به فروش رساند مربوط به «کلینکر تیپ ۵» بود که نرخ فروش آن برابر با ۷۰۶ هزارتومان در ازای هر تن شناسایی شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر